„Kraustomės į kitą vietą – jau į antrą. Gal čia bus – kol kas į antrą“, – LNK žinioms sakė Eglė.
Šeimai su mažamečiu vaiku nuomotis tenka, nes nuosavuose namuose jau ketvirtą parą nėra elektros. Pasak Eglės, namie gyventi neįmanoma, nes tvyro maždaug dešimties laipsnių temperatūra. Todėl tenka blaškytis ir nuomotis šalia esančius butus, kol viską sutvarkys.
Kada galės grįžti namo, moteris nežino, nes iš ESO nesulaukia jokių žinių. Papildomai nuomai vilnietė jau išleido apie 200 eurų. Ji tikisi, kad skirstomieji tinklai šią sumą kompensuos.
Tačiau ESO bent jau kol kas jokių kompensacijų nukentėjusiems žmonėms nenumatė. „Pirmiausia, mūsų prioritetas yra atstatyti elektrą“, – LNK žinioms kalbėjo ESO atstovas Paulius Kalmantas.
Paklaustas, ar bendrovė gauna žmonių užklausas, prašymus, jis sakė, kad užklausų gaunama daug, tačiau apie tai plačiau nekomentavo kartodamas, kad pirmiausia norima atstatyti elektros tiekimą.
Vilnietę Eglę stebina jau kelias dienas trunkanti nežinia dėl elektros tiekimo į jos daugiabutį, kuriame gyvena apie dešimt šeimų. „Lūžo medžio šaka, ji krito ant laido ir tas laidas nutrūko. Mes negalėjome nieko čia pajudinti, nes ta medžio šaka tiesiog kirto į mašinos priekinį stiklą. Tą automobilį žmonės bijojo patraukti, bet jiems pagelbėjo kita medžio šaka, kuri krisdama pajudino tą laidą“, – aiškino moteris.
ESO ginasi, kad darbuotojai dirba ir paromis, o kai kurių vietų netvarko, nes jos – ne tokios svarbios. „Visada sunku nustatyti prioritetus, kur tvarkyti. Žmonės sako: „Pas mane viena šaka užkritus, o jūs neatvažiuojate ir nepakeičiate“. Klausimas yra paprastas, ar atvažiuoti ir nuimti tą šaką ir atstatyti dviem trims klientams vartojimą, ar tuo metu surasti gedimą, kur 400 klientų atsijungę“, – svarstė ESO tinklų eksploatavimo tarnybos vadovas Virgilijus Žukauskas.
Naujausi komentarai