Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl oro uosto varžosi trise

2010-01-22 23:59
Kandidatai: norą vežti keleivius iš oro uosto pareiškė ir ilgą laiką viena čia dirbusi bendrovė "Martono taksi".
Kandidatai: norą vežti keleivius iš oro uosto pareiškė ir ilgą laiką viena čia dirbusi bendrovė "Martono taksi". / Mindaugo Ažušilio nuotr.

Pasibaigus Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) sutarčiai su taksi paslaugas teikiančia bendrove "Martono taksi", paskelbta nauja bendrovių atranka. Norą dalyvauti pareiškė trys bendrovės, tarp jų – ir "Martono taksi".

Reikalavimai nemaži

Atranką paskelbęs TVOU dalyviams iškėlė nemenkus reikalavimus. Dalyvauti gali tos bendrovės, kurių automobiliai ne senesni kaip 2005 m., techniškai tvarkingi, atitinka teisės aktų nustatytus ženklinimo standartus. Pageidautina, kad automobilių spalva ir markė būtų vienoda.

Keliami reikalavimai ir personalui: vairuotojai privalo dėvėti tvarkingą aprangą, mandagiai elgtis, ir kalbėti ne tik lietuviškai, bet gebėti bendrauti bent viena užsienio kalba.

"Taip iš esmės pakeitėme taksi paslaugų teikimo sąlygas prie oro uosto. Taip neabejotinai pagerės teikiamų paslaugų kokybė, itin aktuali keliaujantiems, ir pasikeis konkurencinės šio verslo sąlygos", – reikalavimus motyvavo oro uosto Komunikacijos vadovė Gabrielė Vasiliauskaitė.

Gali būti 3 laimėtojai

Kitų dalyvių TVOU neatskleidžia. Atrankos laimėtojai paaiškės vasarį. Atranką laimėjusios įmonės už paslaugos paketą mokės apie 3 tūkst. litų per mėnesį.

G.Vasiliauskaitės tikinimu, teikti taksi paslaugas oro uoste gali tikėtis ne mažiau kaip trys įmonės. Joms prie atvykimo terminalo numatytos devynios vietos. Viena įmonė galės įsigyti tris vietas. Taip pat 36 vietos numatytos terminalo prieigose. Kitoms, atrankoje nedalyvavusioms ar jos nelaimėjusioms bendrovėms oro uosto prieigose keleivių išlaipinimas ir įlaipinimas nebus ribojamas. Tačiau šioms įmonėms nuolatinė keleivių laukimo aikštelė nenumatyta.

Siūlo neskriausti kitų

Klausimas šią savaitę buvo svarstytas ir Vilniaus miesto savivaldybėje. Išvydę paketo kainą savivaldybės specialistai pabūgo, kad ši suma bendrovėms gali būti per didelė. Mat viena vieta teikti paslaugas prie oro uosto terminalo vienam automobiliui kainuos 500 litų. Baiminamasi, kad tokiu atveju gali kelis kartus šoktelti ir kelionės taksi nuo oro uosto iki keleivio pageidaujamos vietos kaina.

Vilniaus savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Gerardas Aidigintas Jurkonis pabrėžė, kad dėl įkainio gali išsikreipti vienos bendrovės keleiviams taikomi tarifai. Jo nuomone, būtų neteisinga, jeigu tos pačios bendrovės taksi už kelionę, pavyzdžiui, nuo miesto centro į užmiestį, bus imamas vienas mokestis, o tokio paties atstumo kelionė iš oro uosto tos pačios bendrovės automobiliu kainuos kelis kartus daugiau.

Savivaldybė oro uosto vadovybei pateikė ir daugiau pasiūlymų. Prašoma leisti kitų pigesnes paslaugas teikiančių taksi bendrovių automobiliams numatyti penkias vietas V.Vaitkaus gatvėje, netoli geležinkelio. Taip pat prašoma, kad oro uosto atvykimo terminale būtų įrengtas informacinis stendas, kuriame būtų nurodytos orientacinės taksi paslaugos kainos nuo oro uosto iki konkretaus miesto centro objekto.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų