Vasara jau ant nosies, tačiau Kauno gatvėse iki šiol vairuotojų tyko didžiulės duobės. Kelininkai tikina, kad pluša kiek tik gali, o vairuotojai piktinasi netvarka gatvėse.
Ką pamato atvykėliai?
40-metis kaunietis Tomas mažiausiai du kartus per savaitę darbo reikalais važinėja į Vilnių.
"Važiuoju Taikos pr. iki Ateities pl. ir patenku į greitkelį Vilnius–Kaunas. Kaskart važiuodamas vis galvoju – kokios būklės gatvės pasitinka miesto svečią? Ogi tragiškos. Taikos pr. važiuoti gana sudėtinga, nes tyko didžiulės duobės", – piktinosi kaunietis.
Leidžiamas greitis šiame prospekte – 80 km/val. "Įsivaizduokite, kaip automobilių srautas, kuriame nemažai vilkikų, per piką važiuoja Taikos pr. ir kiekvienas vairuotojas stengiasi aplenkti duobes", – piktinosi pašnekovas.
Jis pastebėjo, kad pati pavojingiausia duobė slepiasi šio prospekto ir Ateities pl. sankryžoje: "Pasuki į kairę ir prieš akis pamatai didžiulę duobę. Nuo žiemos ji ten, tačiau panašu, kad niekas jos ir neremontuos. Nors žvyru užpiltų."
Kitoje įvažoje į miestą, Veiverių g., padėtis taip pat sudėtinga. "Ten didelis automobilių srautas. Tačiau važiuodamas turi stebėti ne kelio ženklus, o tykančias duobes. Arba avarija, arba sugadinta važiuoklė – garantuota", – pastebėjo kaunietis.
Išvažiavimo kelias iš Jonavos g. į greitkelį Vilnius–Klaipėda prieš kelias savaites pagaliau sutvarkytas. Jonavos g. neliko duobių, aplopyti nuotekų šuliniai, esantys važiuojamojoje dalyje.
"Įdomu, kiek laikys toks užlopymas. Pačiam teko matyti, kaip du darbininkai su kibiriukais užpylė asfalto į duobę ir sutrypė ją. Kitas reikalas, kai duobes su specialia technika frezuoja", – pastebi "Kauno dienos" kalbintas kaunietis Tomas.
Rajonas tvarkosi geriau?
Veiverių g. ties Kauno riba iki Garliavos plentu jau galima važiuoti ramiau – čia duobių nėra.
Ringaudų gyventojas Romas džiaugėsi, kad rajono kelininkai pavasarį sugebėjo suremontuoti visas duobes. "Gal kokia viena kita šalutinėje gatvėje ir yra, tačiau pagrindinė gatvė, vedanti miesto link, tvarkinga. Šia gatve eismas nemažas, daugėja naujų gyventojų. Į Kačerginę, Zapyškį, Šakius važiuojantys vairuotojai irgi nepatiria jokių nepatogumų", – pastebi Kauno rajono gyventojas.
Apie laiku sutvarkytą Lapių kelią, kuriuo grožintis Neries pakrantėmis, galima nuvažiuoti iki Jonavos, Kėdainių, Šėtos, pasakojo Domeikavos ir Lapių seniūnijų gyventojai.
Kasdien šiuo keliu į darbą skubanti Rita "Kauno dienai" pasakojo, kad kelias lyg padalytas į dvi dalis: iki miestą žyminčio riboženklio visos duobės užlygintos, o tik įvažiavus į miestą ties Salių kaimu prasideda minų laukas.
"Įsivaizduokit, kaip prasilenkti su atliekas į Lapių sąvartyną vežančiu sunkvežimiu, jei kelyje pasitaiko didžiulė duobė. Važiuoji arba į kelkraštį, kur tyko dar didesnės duobės, arba sudarai avarinę situaciją ir stabdai. Kas žino, kaip pasielgs iš paskos važiuojantis vairuotojas?" – neslėpdama pykčio bėrė Rita.
Dirba visu pajėgumu
Kauno rajono savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus vedėjas Kęstutis Povilaitis pasakojo, kad kelius, esančius ties miesto riboženkliais, prižiūri valstybės įmonė "Kauno regiono keliai".
Ši įmonė keliams lopyti lėšas gauna iš Automobilių kelių direkcijos.
Kauno rajonu driekiasi per 2200 km kelių, iš jų – 1600 km laikomi vietos reikšmės, o likusieji – valstybinės reikšmės keliais.
"Mes stengiamės prižiūrėti mums priklausančius kelius. Šiuo metu darbai vyksta visose šešiose rajono seniūnijose", – pasakojo K.Povilaitis.
550 tūkst. litų – tiek lėšų šiemet numatyta vietinės reikšmės Kauno rajono keliams ir gatvėms sutvarkyti.
Naujausi komentarai