Kaune apsilankęs susisiekimo ministras Eligijus Masiulis apžiūrėjo rekonstrukcijos darbus A. Juozapavičiaus prospekte ir demontuojamą Panemunės tiltą. Pastarojo objekto finansavimas nėra išspręstas, tačiau užsiminta, kad lėšų bus ieškoma.
Didžiausia investicija
Šančiuose vykstančius intensyvius darbus vakar atvykęs apžiūrėti E. Masiulis teigė, kad A. Juozapavičiaus prospektas išsiskiria visos šalies mastu pagal skirtas investicijas iš Europos regioninės plėtros fondo. „Čia pritraukta 22 mln. litų iš ES fondų, ir tai yra neabejotinai didžiausias finansuojamas Europos regioninės plėtros projektas. Daugiau skiriama tik respublikinės reikšmės keliams“, – teigė ministras.
Bendra A. Juozapavičiaus rekonstrukcijos vertė – 43 mln. litų. Likusia nuo ES paramos dalį reikės skirti iš Kauno savivaldybės ir Kelių priežiūros fondo.
E. Masiulis sakė, kad jo pamatyti vykstantys darbai A. Juozapavičiaus prospekte nenuvylė. „Kelininkai darbuojasi neatsilikdami nuo grafikų. Jų darbo rezultatas pagerins susiekimą kauniečiams ir miesto svečiams“, – įsitikinęs ministras.
Keičiasi neatpažįstamai
A. Juozapavičiaus prospektas 2,6 km ilgio atkarpoje nuo Karaliaus Mindaugo prospekto iki Panemunės tilto bus praplatintas iki 14 m. Taip pat bus atnaujinta šaligatvių danga, viešojo transporto stotelės, šviesoforų, apšvietimo ir lietaus nuotekų sistema. Didžiąją rekonstrukcijos darbų dalį planuojama padaryti dar šiais metais.
A. Juozapavičiaus prospekto viešojo transporto stotelės bus išklotos specialiomis plytelėmis, kurios padės geriau orientuotis neregiams. Specialus plytelių reljefas įspės apie tai, kad keleiviui reikia būti atsargiam, nes šalia yra važiuojamoji kelio dalis.
Ardomas senasis tiltas
E. Masiulis taip pat apžiūrėjo ir kito svarbaus miesto objekto – Panemunės tilto – statybvietę. „Šiais metais skyrėme 4,7 mln. litų tilto rekonstrukcijos pradžios darbams. Aišku, reikės ieškoti daug daugiau pinigų visiems darbams pabaigti“, – sakė E. Masiulis.
Šiuo metu baigiami ardyti šalitilčiai, o nuo kitos savaitės prasidės ir laikančiųjų konstrukcijų ir važiuojamosios dalies demontavimo darbai. Visus šiuos darbus planuojama užbaigti iki metų pabaigos.
Vakar tilto apačioje, prie vandens, buvo įrengiamos specialios aikštelės, skirtos laikančiųjų konstrukcijų demontavimo darbams. Pagal pirminį planą ketinta su 100 t galios keliamaisiais kranais nukelti vidurinę, plačiausią, tilto siją, tačiau bandymai parodė, kad tiltas neatlaikytų kranų svorio. Nuspręsta sijas trupinti ir šalinti dalimis.
Senąjį tiltą miestiečiams primins tik dvi atraminės kolonos, tačiau jos taip pat bus rekonstruotos. Tilto rekonstrukcijai artėjant į pabaigą, ant senųjų ir naujųjų kolonų bus uždėta nauja keturių eismo juostų perdanga.
Naujojo Panemunės tilto bendra statybų kaina bus 102 mln. litų. Miesto dalis sudarys 30 proc. sumos, likusius pinigus tikimasi gauti iš Vyriausybės ir ES struktūrinių fondų. Tilto rekonstrukciją planuojama pabaigti 2014 m. birželį.
Naujausi komentarai