Pėsčiųjų ir dviračių takų atnaujinimui savivaldybė skyrė 700 tūkst. eurų.
„Kad dviratis taptų ne tik laisvalaikio, bet ir patogia susisiekimo priemone, tobuliname infrastruktūrą, o iki 2023 m. planuojame nutiesti ir likusias trūkstamas jungtis pagrindiniame dviračių takų tinkle. Iš taško A į tašką B dviračiu bus galima nuvykti nenutrūkstančia trasa. Artimiausiu metu mieste planuojama ramaus eismo gatvių plėtra, kuriose dviračių eismas organizuojamas bendrame eismo sraute, o ramaus eismo gatvės tampa vientiso takų tinklo dalimi”, – sako Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas.
Planuojama, kad šiemet Fabijoniškėse atnaujinimo sulauks ne tik S. Stanevičiaus g. bet ir 1 km ilgio takai Fabijoniškių g. atkarpoje nuo Ateities g. iki įsukimo į Ukmergės g.
Šie takai įsilies į bendrą miesto takų sistemą, jungsis su esamomis trasomis palei Ateities gatvę, o nutiesus Šiaurinę gatvę, su takais joje ir jungtimis iki Šeškinės gatvės. Be to, planuojama sutvarkyti ir likusias atkarpas, kuriomis bus dar patogiau vykti į miesto centrinę dalį palei Gelvonų ir Ozo gatves.
Šiuo metu tvarkomi Rinktinės, Olimpiečių, Širvintų, Ozo, Erfurto ir Manufaktūrų gatvės pėsčiųjų ir dviračių takai. Netrukus darbai persikels į Žirmūnų trikampį ir kitas jungtis.
Artimiausiu metu planuojama tiesti daugiau kaip 20 km jungčių. Per pastaruosius kelerius metus visame mieste įrengta daugiau kaip 2 tūkst. naujų dviračių stovų, prie kurių galima saugiai prirakinti dviračius, šiemet bus įrengta dar keli šimtai. Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 6,5 mln. eurų.
Naujausi komentarai