Oro linijų bendrovę "flyLAL" kamuoja skolos ne tik Vilniaus oro uostui ir kitiems partneriams, bet ir eiliniams klientams. Skundžiamasi, kad įmonė vėluoja grąžinti pinigus už atšauktus skrydžius.
Į dienraščio redakciją kreipėsi advokatė Rūta Čilinskaitė. Moteris teigė, neva "flyLAL" delsia grąžinti pinigus. Pašnekovė pasakojo įsigijusi bilietus skristi į Romą ir atgal, tačiau bendrovė šį maršrutą neseniai panaikino.
Esą "flyLAL" žadėjo pinigus atiduoti per dešimt darbo dienų, bet žodžio netesėjo. R.Čilinskaitės teigimu, dabar įmonė dievagojasi pinigus grąžinsianti per mėnesį. Tačiau, advokatės manymu, toks ilgas terminas neteisėtas.
Pasak jos, į Lietuvos teisę perkeltas Europos Parlamento reglamentas griežtai nustato, kad oro linijos skrydžio atšaukimo atveju pinigus už bilietus klientams turi grąžinti ne vėliau kaip per septynias dienas. "Tikėtina, kad taip gali būti pažeidžiamos ir daugelio kitų keleivių teisės", – svarstė R.Čilinskaitė.
"flyLAL" pripažįsta, kad dalis klientų, kurių skrydžiai atšaukti, pinigus atgaus vėliau nei per septynias dienas. "Dėl didelės darbo apkrovos bendrovė ne visada spėja laiku sutvarkyti visus formalumus ir atsiskaityti su žmonėmis pagal reglamentuotus terminus. Įtakos turėjo dar tai, kad Kalėdų ir Naujųjų metų laikotarpiu buvo daug nedarbo dienų – prieš šventes gautų prašymų grąžinti pinigus vykdymo terminai natūraliai nusikėlė", – dienraščiui sakė "flyLAL" Pardavimo ir klientų aptarnavimo departamento direktorius Liutauras Tarabrinas.
Pasak jo, su atšauktų skrydžių problema susidūrė keli šimtai "flyLAL" klientų. Maždaug kas trečias iš jų siekia susigrąžinti sumokėtus pinigus. Likusieji esą pasirinko kitą kompensavimo būdą – alternatyvius skrydžius, kurių išlaidas padengia "flyLAL".
Pašnekovo žodžiais, įmonė prisiima atsakomybę ir žada laikytis įsipareigojimų. "Pinigai keleiviams, kurie atsisakė alternatyvių skrydžių, pervedami kaip įmanoma greičiau", – pabrėžė L.Tarabrinas.
Naujausi komentarai