Pereiti į pagrindinį turinį

Garsioji Vilniaus reklama klibina „Go Vilnius“ vadovės kėdę

2018-09-19 16:00

Vilniaus miesto savivaldybės taryba trečiadienio posėdyje pritarė rezoliucijos projektui dėl viešosios įstaigos „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės atšaukimo iš einamų pareigų. Rezoliucijos projektas bus svarstomas visuose savivaldybės komitetuose.

Garsioji Vilniaus reklama klibina „Go Vilnius“ vadovės kėdę
Garsioji Vilniaus reklama klibina „Go Vilnius“ vadovės kėdę / V. Skaraičio / BFL, Vilniaus savivaldybės nuotr.

Rezoliuciją pristatė tarybos narys Artūras Zuokas.

Joje buvo teigiama, kad I. Romanovskienės veikla turėtų būti vertinama neigiamai, atsižvelgiant į „Vilniui - Lietuvos sostinės įvaizdžiui daromą negrįžtamą žalą tarptautiniu mastu“.

„Rezoliucija pateikta po to, kai „Go Vilnius“ parengė sėkmingiausią istorijoje projektą, susižėrusį daug apdovanojimų. Visi žmonės, kurie kritikuoja šį projektą, nuo pat pirmo žingsnio sakydavo, kad jo nereikia“, - teigė Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

Pati I. Romanovskienė prieš posėdį Eltai sakė nesanti pakviesta į posėdį.

„Norėčiau susilaikyti (nuo rezoliucijos vertinimų. - ELTA). Tai yra vieno tarybos nario iniciatyva, jis užregistravo tokį klausimą, pristatys jį. Koks bus sprendimas, toks ir bus. Jeigu aš labai norėčiau - posėdžiai yra atviri, ir aš tikrai galėčiau (dalyvauti. - ELTA). Tačiau formatas toks, kad tarybos narys pristato klausimą, nebus klausimų-atsakymų sesijos, tai aš pati per daug nesiveržiu. Koncentruojuosi į darbą, popiežiaus vizitas artėja, yra labai daug paruošiamųjų darbų, kiti projektai įpusėja, yra daug ką veikti“, - Eltai prieš posėdį komentavo „Go Vilnius“ vadovė.

Rezoliucija pateikta po to, kai „Go Vilnius“ parengė sėkmingiausią istorijoje projektą, susižėrusį daug apdovanojimų. Visi žmonės, kurie kritikuoja šį projektą, nuo pat pirmo žingsnio sakydavo, kad jo nereikia.

ELTA primena, kad rugpjūčio pradžioje Lietuvos laisvės sąjunga (liberalai) pranešė įregistravusi rezoliuciją atleisti Vilniaus miesto savivaldybės įstaigos „Go Vilnius“ vadovę.

Sąjunga teigė, kad rezoliuciją įregistravo po konsultacijų su kitomis Vilniaus miesto savivaldybės tarybos frakcijomis.

„Toks sprendimas priimtas atsižvelgiant į tai, kad „Go Vilnius”, kurioje dirba 39 darbuotojai ir metinis įstaigos veiklos biudžetas siekia 2,5 mln. eurų, lėšos panaudojamos neefektyviai. Remiantis „Go Vilnius“ pateikta informacija, Vilnius pagal „Financial Times“ fDi indeksą iškrito iš TOP 10 pagal palankumą verslui ir susisiekimo galimybes, kai anksčiau užėmė 5 poziciją, kitose kategorijose taip pat matomas žymus kritimas“, - buvo rašoma Lietuvos laisvės sąjungos pranešime.

Jame taip pat teigiama, kad iki šiol įstaiga nėra įvedusi aiškių savo veiklos vertinimo kriterijų ir tik dabar atlieka viešąjį pirkimą, kurio laimėtojas turėtų juos suformuoti.

Pranešime pažymima, kad savivaldybės įmonė „Go Vilnius“ nuo rugpjūčio 9 d., iš karto po pasaulyje minimos Tarptautinės orgazmo dienos, paleido kontraversišką reklamą „Vilnius - G-Spot of Europe“.

Šie Vilniaus tarybos nariai pasipiktino dėl to, kad Didžiojoje Britanijoje ir Vokietijoje buvo paleista Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas pristatomas kaip „Europos G taškas“. Vilnius pristatomas kaip „vieta, kurią sunku rasti, tačiau kai randi - tai nuostabu“.

Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas pareiškė, kad reklama stiprina Vilniaus, kaip sekso turizmo miesto, įvaizdį ir išnaudoja reklamai moters lytiškumą.

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Povilas Poderskis teigė, kad sostinę kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama yra geriausia kada nors sukurta reklama tarptautinei rinkai.

Miesto meras R. Šimašius socialiniame tinkle „Facebook“ yra pareiškęs paramą I. Romanovskienės vadovaujamos įstaigos veiklai.

„Kuriami raštai pirmiausiai pašalinti „Go Vilnius“ vadovę, (...) mat labai naudinga per miesto tarybos posėdį sudeginti porą valandų tokiems politiniams žaidimams ir trukdyti kurti miestui naudingus darbus. Akivaizdu, kad tamsos šaukliams inkviziciniai raganų laužai prieš popiežiaus vizitą atrodytų labiau deramas dalykas, nei normalus, kūrybingas, laisvas miesto gyvenimas“, - savo nuomonę dėstė R. Šimašius.

Premjeras Saulius Skvernelis reklaminę kampaniją pavadino keistu reklaminiu būdu, tačiau pabrėžė, kad pasirinktas sostinės prisistatymo užsienyje būdas yra vilniečių reikalas, o pati kampanijos idėja neperžengia nei moralės, nei teisės ribų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų