Pereiti į pagrindinį turinį

Išbandymas kauniečiams: uždaromas Parodos kalnas

2012-06-12 05:00
Išbandymas kauniečiams: uždaromas Parodos kalnas
Išbandymas kauniečiams: uždaromas Parodos kalnas / Tomo Raginos nuotr.

Nuo birželio 25 d. dėl rekonstrukcijos bus nutrauktas eismas Parodos kalnu. Šią transporto arteriją atidaryti žadama tik po pusmečio.

Grandioziniai planai

Viena pagrindinių Parodos kalno rekonstrukcijos priežasčių: čia planuojama įrengti troleibusų liniją, kuri sujungs Vytauto ir Savanorių prospektus.

Paskutinį kartą Parodos gatvė buvo tvarkyta prieš septynerius metus.

Pasak Miesto tvarkymo skyriaus vyriausiojo specialisto Algirdo Juozo Bublio, eismas kalnu bus visiškai nutrauktas. Vieninteliai, kurie turės teisę čią važiuoti, – vietos gyventojai.

Viešojo transporto eismą Parodos gatve numatoma atnaujinti po beveik dviejų mėnesių – rugpjūčio 15 d., o likę vairuotojai turės laukti apie pusmetį.

„Parodos kalno rekonstrukcija – sudėtingas projektas. Ilgai diskutavome su Kauno kelių policija ir Transporto skyriumi dėl eismo uždarymo. Kadangi bus klojamos naujos komunikacijos ir lietaus nuotekų sistema, tad per visą kalno vidurį bus iškasta didžiulė tranšėja. Būtent dėl keleivių saugumo ir nusprendėme visiškai uždaryti eismą, nors buvo svarstymų, kad gal derėtų bent vieną eismo juostą palikti viešajam transportui“, – pasakojo A.J.Bublys.

Specialisto teigimu, projekte numatyta, kad Parodos kalno viršuje gatvė turėtų praplatėti iki 14 m, atsirasti viena papildoma eismo juosta. Taip pat A.Bublys pabrėžė, kad buvo kalbėta su Kelių policija, kuri skirs gerokai didesnį dėmesį darbus atliekančių darbuotojų saugumui – vairuotojai prašomi būti atidūs ir nepamiršti apie uždarytą kalną.

Pinigai prospektui?

Pagal sutartį su bendrove „Fegda“ Parodos kalno rekonstrukcijos projektas turi būti įgyvendintas per šešis mėnesius.

„Finansuojant projektą daroma šiokia tokia rokiruotė – savivaldybė nori kuo greičiau pabaigti A.Juozapavičiaus prospekto rekonstrukciją. Transporto investicijų direkcijos Parodų kalnui skirti 4 mln. litų bus atiduoti prospektui rekonstruoti. Atsiradusį trūkumą savivaldybė bandys padengti imdama paskolą arba ieškos kito finansavimo šaltinio Parodos kalno projektui pabaigti. Manau, kad iki Naujųjų viskas bus užbaigta“, – atskleidė A.Bublys.

Parodos gatvėje planuojama pastatyti troleibusų linijai pritaikytus apšvietimo stulpus, o 2013 m. nutiesti ir kontaktinį troleibusų tinklą, kuris sujungs Savanorių ir Vytauto prospektus. Rekonstrukcijos darbams planuojama skirti apie 7,5 mln. litų, troleibusų tinklui – beveik 4 mln. litų.

Padidės srautai

Savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo pavaduotojas Gintautas Degutis pasakojo, kad preliminariai buvo modeliuojamos situacijos, kaip, uždarius Parodos kalną, pasikeis transporto srautai, kur jie bus nukreipti.

„Viešasis transportas iš Vytauto prospekto važiuodavęs į Parodos kalną, suks į Kęstučio gatvę ir įprastu maršrutu kils į Savanorių prospektą iki K.Petrausko gatvės. Čia įsukę, vėliau suks į kairę, į Vydūno alėją. Šioje sankryžoje taip pat planuojame pakeisti pagrindinio kelio kryptį. Atvažiuojantiesiems iš Vydūno gatvės bus privaloma sukti į dešinę. Pagrindinio kelio kryptis keičiama, nes norintieji važiuoti tiesiai, pavyzdžiui, į Radastų gatvę, užkimštų sankryžą. Automobilių vairuotojai, iš Vydūno gatvės pasukę į dešinę, turės pavažiuoti iki sankryžos su Aukštaičių gatve. Čia apsisukę galės pasiekti Sporto halę“, – pasakojo G.Degutis.

Vairuotojai taip pat bus nukreipiami Savanorių prospektu, Žemaičių gatve, taip pat aplinkui per Tunelio gatvę.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų