Iš Lietuvos, Didžiosios Britanijos, Izraelio, Prancūzijos, Danijos ir Belgijos šviežiais verslo ir kūrybiškumo modeliais dalinsis apie keliasdešimties kūrybos direktorių, strategų, redaktorių, žurnalistų, verslininkų, reklamos specialistų ir t.t. Šioje konferencijoje naujos tendencijos labiausiai atsispindės žmonių gyvenimo būde, kūrybiško verslo ir technologijų, skirtų kūrybai, srityse.
Kūrybiškas gyvenimas
Daug dėmesio konferencijoje bus skiriama aptarti naujiems žmonių mąstymo ir gyvenimo būdams. Kaip keisti mąstymą ir kaip neapibrėžtumą darbo ir gyvenimo aplinkoje paversti kūrybine galia kalbės Yonatan Levy, geriausiai Amazon parduodamos knygos autorius bei produktų valdymo vadovas.
Įkvepiančių patarimų ir išankstinius įsitikinimus laužančių gyvenimo ir karjeros istorijų papasakos svečias iš Belgijos – Cedric Dumont. Vienas garsiausių pasaulyje ekstremalų,„Red Bull“ atletas Cedric Dumont lietuvius mokins plėsti savo komforto zonos ribas. Kampanijų „Red Bull“ ir „Sportland“ pristatomame pranešime Cedric kalbės apie tai, kaip formuoti teisingą požiūrį į supančią aplinką ir išmokti į bet kurią situaciją žvelgti „šaltai“ ir apgalvotai.
Norinčių pralaužti kūrybinius blokus darbe ir gyvenime laukia interaktyvus reklamos stratego, antropologo ir teatro prodiuserio Jonathan Howard praktinė sesija „Herojaus keliu: Modelis kūrybiškam gyvenimui“.
Tuo tarpu vyriausioji žurnalo „Lamų slėnis“ redaktorė Algė Ramanauskienė kalbės apie kūrybingumo sąvoką madingų gyvenimo būdų (hygge, lagom, slow living, Kinfolk generation ir t.t.) fone. Produktus ir paslaugas kuriantys specialistai turėtų nepraleisti jos pranešimo „Kas bendro tarp Hygge, Wabi-sabi ir kūrybiškumo?“
Dar vienas pranešėjas, sveiku humoru pasikaustęs strategas Vaidotas Valantiejus pranešime „Pasimokykime iš blogiausių. Kaip prekės ženklai panoro būti super dvasingais" pasakos apie beviltišką prekės ženklų siekį turėti kilnesnį tikslą, net jei tai – tik pusryčių dribsniai.
Kūrybiškas verslas
Kokie yra nauji verslų modeliai, kaip verslas kūrybiškai prisitaiko prie aplinkos ir kaip naujos mąstymo tendencijos gali būti pritaikomos verslui? Apie tai, ypač daug dėmesio skiriant Experience Design ir Design Thinking tendencijoms, pasakos daugybė neeilinių konferencijos pranešėjų. Iš Londono atvyksiantis „Dezeen“ žurnalo įkūrėjas, vienas įtakingiausių dizaino ir architektūros žurnalistų Marcus Fairs papasakos neeilinę internetinio dizaino žurnalo „Dezeen“ istoriją ir tai, kaip panašios platformos keičia ir formuoja tendencijas.
Kiekvienam dizaino ar verslo srityje veikiančiam žmogui aktualus klausimas – kaip dizaino pagalba galime spręsti verslo ir kiekvieno mūsų kasdienius iššūkius? Kuo gražus dizainas skiriasi nuo veikiančio atsakyti bandys FOLK agentūros atstovai Justina Muralytė ir Ignas Kozlovas. Jų pranešimo tema: „Dizainas dizainui nelygu: iš vizualinio pasitenkinimo į autentiškas patirtis“.
„WeTransfer“ potyrių vadovė, tarptautinio Kosminio Orkestro direktorė, potyrių dizainerė ir kino režisierė Nelly Ben Hayoun savo pranešimą pavadino „Įgyvendinant neįmanoma“. Kosmiškai skambantys jos profesinių veiklų pavadinimai – įrodymas, kaip nereikia stabdyti naujų minčių kasdienėje veikloje. Jos pranešimą „Lofte“ pristato kampanija „CRAMO“.
„Inovacijos – tai neatskiriamas pažangios visuomenės atributas, kuris veda ją į priekį, kuria pridėtinę vertę. Nelly Ben Hayoun pranešime mes įžvelgiame šiuolaikišką požiūrį į inovacijų atsiradimą bei taikymą. Todėl šis pranešimas bus įdomus ne tik tiems, kas nori išgirsti apie naujųjų technologijų ir visuomenės ryšius, bet ir tiems, kurie nebijo pasitaikančių iššūkių,“ – sako UAB „Cramo” generalinis direktorius Darius Norkus.
Verslo strategas ir dėstytojas, „Be&Do“ partneris Gediminas Užkuraitis iškels klausimą, kaip galima sukurti naujos vertės pasaulyje, kurį po truputį užkariauja keturi milžinai - Amazon, Apple, Google ir Facebook?
Įkvėpimo ieškantiems „Design thinking“ modelyje kultūros tyrėjas Andreas K. Mortensen pristatys temą „Ateities dizainas: Kuriant strategiją dizaino, verslo ir meno sankirtoje“. Dar viena viešnia iš Danijos, tekstų kūrėja ir prekės ženklų strategė Clare McNally iš Danijos kalbės apie socialinę atsakomybę versle ir kas turėtų ją prisiimti.
Technologijos kūrybai
Kaip technologijos įtakoja kūrybines industrijas ir kokios yra technologijų mums siūlomos galimybės ateityje? Atsakymų į panašius klausimus ieškos Dirbtinio Intelekto, Virtualios Realybės ir daugybės kitų inovatyvių technologijų žinovai.
Ką mes dirbsime ir kas dirbs mums po 30-40 metų, kaip atrodys įmonės, kokius darbuotojus samdys ir ką žmonės veiks kiekvieną dieną 2050 metais? Apie tai susirinkę išgirs Lauros Duksaitės-Iškauskienės pranešime „Kokie robotai mus samdys 2050?“.
Prekių ženklų strategijos ir inovacijų studijoje „Hungry Scout“ dirbantis bei kartu su ja ateičiai atsparius prekių ženklus kuriantis Justinas Jautžemis pažers naujų minčių apie daugelio smalsumą žadinantį Dirbtinį intelektą (DI). Justinas papasakos, kokia yra kūrybinė Dirbtinio intelekto (DI) situacija dabar ir kokios yra jo ateities galimybės.
Iš Prancūzijos atvyksianti žavingoji virtualios realybės ekspertė Naomi Roth pateiks įdomių įžvalgų apie realaus ir virtualaus pasaulių santykį bei bandys atsakyti į klausimą „Kaip virtualios realybės padedami galime geriau kontroliuoti savo pačių realybę?“
Daugelį metų stambiausius prekinius ženklus Lietuvoje konsultavęs Tomas Nemura iš „Choco agency“ pažvelgs į interneto rinkodaros komunikaciją netolimoje ateityje. Jo pranešimo tema: „Kur judam laukdami 2019-ųjų?“
„Lofte“ kalbėsiančių pranešėjų sąrašas nuolatos pildosi naujais vardais. Nuoširdžių patarimų ir praktiškai mokomų inovatyvių mąstymo metodų kūrybiškumo konferencijoje „What's Next?“ bus gerokai daugiau.
Ieškantys naujų vertingų pažinčių ir atsakymų į kūrybos bei verslo sektoriui aktualius klausimus turėtų paskubėti įsigyti išankstinius „What's Next?“ bilietus. Jie į menų fabrike „Loftas“ (Švitrigailos g. 29) lapkričio 8-9 dienomis vyksiančią konferenciją parduodami čia: goo.gl/2mq72t
Naujausi komentarai