"Akropoliui" paskelbus apie nuolaidų naktį "Jamam", kiti Kauno prekybininkai ėmėsi atsakomųjų veiksmų – vakar prekybos centre "Mega" nuolaidos siekė 70 proc., o šiandien "Mole" – iki 50 proc.
Šansas nuolaidų medžiotojams
Šiandien naktį prekybos ir pramogų sostinėje "Akropolis" ir vėl laukiama pirkėjų šturmo – nuo 22 val. iki 3 val. nakties vyks nuolaidų akcija "Jamam". Kauno "Akropolyje", kaip ir analogiškuose prekybos centruose Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, visoms prekėms bei pramogoms bus taikoma iki 50 proc. nuolaida. "Akropoliuose" veikiančiose trijų iksų "Maximos" parduotuvėse tuo metu bus taikoma 40 proc. nuolaida drabužiams, avalynei, galanterijai, tekstilei, žaislams, automobilių priežiūros prekėms, indams bei namų apyvokos reikmenims.
"Patirtis rodo, kad tokios akcijos pritraukia nemažus žmonių srautus", – sprendimą rengti tokią akciją aiškina bendrovės "Akropolis LT" Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.
Perka tik per akcijas
Prekybininkai sutaria: pastaruoju metu įvairios akcijos gyventojams tampa ypač svarbios. Kai kurių prekių grupių pardavimai šoktelėja tik jiems pritaikius nuolaidą ar per akcijas.
"Molo" direktorė Daiva Dankšienė neslepia, kad prekybos tinklo apyvarta, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, yra smukusi, o įvairios akcijos – puikus būdas pritraukti potencialių pirkėjų dėmesį bei gauti daugiau pajamų.
"Akropolio" vadovų teigimu, per nuolaidų naktį bus atidarytos visos prekybos ir pramogų sostinių "Akropolis" įeigos, sustiprinta apsauga.
Konkurentų greitas atsakas
Pasirodžius "Akropolio" pranešimams apie rengiamą nuolaidų naktį, atsakomųjų veiksmų ėmėsi kiti Kauno prekybos sektoriaus atstovai – "Mega" bei "Molas".
Prekybos centre "Mega" nuolaidų akcija, per kurią prekės ir paslaugos kainuos iki 70 proc. pigiau, vakar prasidėjo 18 val. ir tęsėsi iki 22 val.
"Mūsų tikslas – ne tik pasiūlyti pirkėjams prekių už geriausią kainą, bet ir daryti tai patogiausiu metu. Neverčiame lankytojų stumdytis eilėse naktimis, bet kviečiame į išpardavimą visiems patogiu metu, penktadienį po darbo", – vakar prieš pietus aiškino prekybos ir laisvalaikio centrą "Mega" valdančios bendrovės "Baltic RED" rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.
Rinkodaros gudrybės
R.Vyšniauskienė neslepia, kad surengti nuolaidų vakarą paskatino "Akropolio" rinkodaros strategija.
"Stebime rinką, matome konkurentų veiksmus ir imamės priemonių. Nėra čia ko neigti – tai atsakas į konkurentų veiksmus", – sakė prekybos centro "Mega" Rinkodaros vadovė.
Iniciatyvą imtis akcijų rodė didžioji dalis prekybos centro "Mega" operatorių, nes šiuo metu daugiau pirkėjų galima pritraukti tik pateikus ypač gerą pasiūlymą.
D.Dankšienė tikino, kad "Molo" didysis elektronikos išpardavimas gegužės 9–10 d., kai prekėms bus taikomos iki 50 proc. nuolaidos, nėra susijęs su "Akropolio" ar kitų rinkos dalyvių veiksmais. Esą tokią akciją prekybos centras būtų rengęs, jeigu konkurentai ir nevykdytų jokių akcijų.
Galioja džiunglių įstatymai
Kauno technologijos universiteto Marketingo katedros vedėja docentė Jūratė Banytė pastebi, kad sunkmečiu džiunglių įstatymai versle tampa vis svarbesni, o konkurencinėje kovoje pasitelkiamos ir įžūlios priemonės. Situacijos, kai reaguodami į vieno prekybos centro akcijas panašias pasiūlo ir kiti, J.Banytė nelaiko neetiška. Esą taip veikia normalūs rinkos dėsniai.
"Kas pirmas, tas laimi – taisyklė, kuria būtina vadovautis, jeigu nori išlikti, – sako J.Banytė. – Dabar, kai vartojimas mažėja, konkuruojama dėl kiekvieno pirkėjo, o akcijos ir nuolaidos gali lemti, kad tam tikrą prekę žmogus įsigis jūsų prekybos centre, o ne pas konkurentą."
J.Banytė atkreipia dėmesį į akcijų turinį: esą vis dar atsitinka taip, kad atėję į prekybos centrą, kuriame neva vyksta išpardavimas, pirkėjai lieka it musę kandę, nes nuolaidos taikomos jiems neaktualių prekių grupėms.
"Pirkėjai bus apgaudinėjami tol, kol jie leis prekybininkams taip su jais elgtis", – sako J.Banytė ir priduria, kad šiandien turime ne vieną prekybos centrą, galime rinkis iš daugybės.
Naujausi komentarai