Kauno oro uoste pastačius modernų terminalą, pradedamas rekonstruoti orlaivių stovėjimo peronas, o po kelių savaičių bus ieškoma, kas atnaujintų kilimo-tūpimo taką.
Kauno oro uosto direktoriaus Adrijando Šliūpo teigimu, pastaruoju metu didžioji dalis investicijų skirta skrydžių saugai ir aviaciniam saugumui užtikrinti – į šias sritis seniai nebuvo pakankamai investuota.
Praėjusią savaitę oro uosto administracija pasirašė sutartį su "Invaldos" grupės kontroliuojama viena didžiausių kelių ir tiltų statybos įmone "Kauno tiltai". Už 28,75 mln. litų bendrovė atliks orlaivių stovėjimo perono išplėtimo pirmojo etapo darbus. Iki liepos pabaigos "Kauno tiltai" išplės orlaivių stovėjimo peroną nuo dvylikos iki septyniolikos orlaivių stovėjimo vietų ir pastatys antrąjį, jungiantįjį, taką tarp perono ir kilimo-tūpimo tako.
Konkurse dėl šių darbų su "Kauno tiltais" varžėsi viena didžiausių Lietuvoje Suomijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė "Lemminkainen Lietuva" ir Kauno "Kelių remonto grupė". A.Šliūpo teigimu, pastaroji neatitiko kvalifikacinių reikalavimų, o derybose su "Kauno tiltais" ir "Lemminkainen Lietuva" pirmieji pasiūlė mažesnę darbų kainą.
Pirmosiomis gruodžio savaitėmis planuojama paskelbti tarptautinio oro uosto modernizavimo antrojo etapo konkursą. Šiuo metu baigiamos rengti konkurso sąlygos. Atnaujinus kilimo-tūpimo tako dangą, 2009-ųjų lapkričio mėnesį modernizavimo projektas turėtų būti baigtas.
"Kilimo-tūpimo takas eksploatuojamas dvidešimt metų. Einamuosius remonto darbus vykdėme, bet jie neprilysta kapitaliniam remontui, kuris netrukus bus pradėtas", – apie investicijų poreikį kalba oro uosto direktorius A.Šliūpas.
A.Šliūpas džiaugiasi, kad Kauno oro uosto populiarumas didėja. Iki metų pabaigos planuojama pervežti 420 tūkst. keleivių. Pernai oro uosto paslaugomis naudojosi 391 tūkst. keleivių.
Naujausi komentarai