Ir sunkmetis neatbaido miestiečių, ypač moterų, atgaivos ieškoti kvapų ir grožio pasaulyje.
Savanorių prospekte, prekybos centre "Hyper Maxima", tarp daugybės įvairias prekes siūlančių parduotuvių, duris atvėrė nauja – grožį puoselėjančiomis priemonėmis ir įvairiausiais kvapais prekiaujanti parduotuvė "Douglas".
"Dieviška kvapų ir spalvų oazė", – žvelgdamos į margaspalviais, kvepalų buteliukais, dekoratyvinės kosmetikos pakuotėmis, žėrinčiomis apyrankėmis ir prabangiomis kūno priežiūros priemonėmis nukrautas lentynas, šypsojosi parduotuvės slenkstį peržengusios moterys. Palikusios pirkiniais apsikrovusias antrąsias puses, dailiosios lyties atstovės parfumuotu vandeniu purškė riešus, mėgino rankų kremus ir nesidrovėdamos sėdo į profesionalių visažisčių kėdes. "Grožis yra dovana, kurią čia ras kiekviena apie tobulumą svajojanti moteris", – žadėjo "Douglas Baltic" rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė.
Pasak jos, duris atvėrusi parduotuvė priklauso vienai didžiausių Europos kosmetikos ir parfumerijos prekybos lyderių "Douglas Holding". Į naująją "Douglas" parduotuvę Kaune investuota daugiau nei 900 tūkst. litų.
180 kv. m plote, kaip ir visose kitose 23 pasaulio šalyse veikiančiose kosmetikos ir parfumerijos parduotuvėse "Douglas", klientams bus siūlomi išskirtiniai prekės ženklai: "Juicy Couture", "Michael Kors", "Ed Hardy", "Sisley". Pastarosios firmos produkcija, parduotuvės personalas džiaugiasi labiausiai, nes kitose moterų ir vyrų grožiu besirūpinančiose parduotuvėse nerasite šiuo ženklu pažymėtų prekių. "Ar galėčiau jums padėti išsirinkti pageidaujama kvapą?" – maloniai pasiteiravo melsvais marškinėliais vilkinti tamsiaplaukė. Ji viena iš septynių merginų, pasirengusių konsultuoti bet kokiais klausimais. Pasak J.Kulickaitės, konsultantų komandą mokė "Douglas International" specialistai iš Vokietijos.
Ar krizė neatbaido silnosios lyties atstovių užsukti į grožio ir kvepalų parduotuuves? "Moterys visada puošiasi, neabejojame, kad jos pasirinks tai, kas geriausia", – šyptelėjo Jurga.
Grožis gelbsti pasaulį? Šiai minčiai nelinkę pritarti visi miestiečiai. "Vienintelės kosmetikos priemonės, kurias naudoju: muilas, kremas ir lūpdažis. Nesuprantu, kaip galima leisti šimtus litų kūno losjonams, kurie esą mažina celiulitą", – savo nuomonę dėstė kaunietė Aida. Po akimirkos griežtą nuomonę išsakiusios miestietės veide atsirado šypsena, o rankose – paslaugiųjų konsultančių įteikta dovanėlė. "Gal reikės čia ir dažniau užeiti", – žvelgdama į maišelio turinį prasitarė kaunietė.
Naujausi komentarai