Naujai suremontuotas tiltas per Nerį ties Lazdynais spindi visomis naujų žibintų šviesomis. Ir taip – kiaurą parą.
Tai 1diena.lt pranešęs skaitytojas neslėpė pykčio, kad deklaruojant taupymą taip neūkiškai švaistomi pinigai.
Savivaldybės Komunalinio ūkio departamento direktoriaus pavaduotojas Antanas Mikalauskas paaiškino, kad kaip tik šiomis dienomis galutinai baigiami Lazdynų tilto rekonstrukcijos darbai.
"Žibintai degė todėl, kad šiuo metu juos deriname. Rangovas bando įrangą, kad tvarkingą galėtų priduoti Valstybinei priėmimo komisijai. Ir tik paskui tas kelio ruožas bus perduotas savivaldybės žinion", – aiškino A.Mikalauskas. Be to, jis atkreipė dėmesį, kad nauji žibintai turi daviklius, todėl tai, kad jie be priežasties degtų ir dieną, esą neįmanoma.
"Būna, jog gyventojai mums skambina ir plūstasi, kad lempos dega, o mes elektrą veltui eikvojame. Tačiau kaip kitaip patikrinti sistemą?" – gynėsi A.Mikalauskas.
Nutarta, kad šiemet tamsiuoju paros metu Vilniuje turėtų degti ne kas trečias žibintas, bet du žibintai iš trijų. Tačiau kai kuriose zonose šio sprendimo nepaisoma.
"Grigiškėse, Salininkuose kyla bėdų, nes ten elektros tinklai neįtraukti į Vilniaus miesto gatvių apšvietimo tinklų balansą. Mūsų žinion neperduotos ir Šiaurės miestelio gatvės. Jomis iki šiol rūpinasi už teritorijos vystymą atsakingi rangovai. Dėl to Šiaurės miestelyje negalime reguliuoti, kurie žibintai dega, o kurie ne. Negalime ženklinti gatvių, statyti šviesoforų, įrengti iškiliųjų pėsčiųjų perėjų", – pasakojo Komunalinio ūkio departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Algirdas Šešelgis.
Tačiau jis džiaugėsi, kas situacija pamažu keičiasi ir į miesto rankas pereina vis daugiau teritorijų.
Gatvėms apšviesti ir remontuoti per metus reikia maždaug 12–14 mln. litų. Šių metų sausio 25 d. įvedus apribojimus, kai gatvėse degdavo tik kas trečias žibintas, pirmą 2010 m. ketvirtį sutaupyta 30,9 proc. elektros energijos – 1,2 mln. litų, – palyginti su 2009 m. analogišku laikotarpiu.
Naujausi komentarai