„Sausio 27 d. Vilniuje, Pilaitės mikrorajone esančioje „Lidl“ parduotuvėje nusipirkome kiaulienos sprandinės be kaulo. Namuose atsidarę pakuotę radome klaikų siurprizą. Kas tikrina ir atsakingas už „Lidl“ pardavinėjamą lenkišką kiaulieną? Kodėl medžiaga-sugertukas suklijuotas lipnia juosta? Gal kitą kartą bus ir kiauliena taip sutvirtinta?, – klausimus prie įkeltų nuotraukų beria pasipiktinusi moteris.
Portalo žurnalistams su šia vilniete susisiekti nepavyko, tačiau po jos įrašu užvirė arši diskusija. Vieni komentatoriai ragino nesureikšminti tokio radinio, o kiti buvo kategoriški – būtina kreiptis ne tik į prekybos centrą, bet ir atitinkamas tarnybas.
„Kreipkitės į parduotuvę. Jei sprendimo nepavyks priimti, į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą (VMVT)“, – nesėdėt sudėjus rankų ragino internautė Inga. Į šį moters komentarą sureagavo ir pati įrašo autorė: „Būtinai kreipsimės, labai neramu, kodėl suklijuota, koks tikslas? Gal kažkokia kenksminga medžiaga įdėta.“
Kodėl medžiaga-sugertukas suklijuotas lipnia juosta? Gal kitą kartą bus ir kiauliena taip sutvirtinta?
„Aš iškart parašyčiau į Vartotojų teisių tarnybą, tegul tikrina“, – antrino ir Edita.
„Reikia džiaugtis, kad kiaulienos radote viduje“, – sarkazmo neslėpė Nerijus.
„Aš irgi galvoju, kad jei parašai į savo rajono feisbuko grupę, tai prekybininkas susigėsta, informuoja gamintoją. Anas irgi susigėsta, abu atsiprašo ir daugiau niekada taip nebedaro“, – socialinių tinklų veiksmingumu suabejojo Mantas.
Pasinaudojome internautų pasiūlymu kreiptis į VMVT. Šį atvejį su portalu bendravęs Kauno maisto ir veterinarijos tarnybos viršininko pavaduotojas Petras Tarvydas vertino dvejopai.
„Į mus dėl šio atvejo kreiptasi nebuvo, todėl konkrečiai atsakyti yra sunku. Tačiau, žinoma, kad lipni juosta čia tikrai neturėtų būti, juolab, turėti sąlyti su maisto produktu. Tačiau reiktų neatmesti galimybės, kad lipni juosta galėjo atsirasti ant šio sugertuko tik vartotojos namuose. Iš nuotraukų matoma, kad pakuotė pažeista. Tokiais atvejais, pastebėjus panašų atvejį prekybos centre, reiktų nieko nelaukiant kviesti mūsų institucijos inspektorius, kad radinį galėtume patikrinti vietoje“, – sakė P. Tarvydas.
Viršininko pavaduotojas patikino, kad tikrai vartotojams turi būti užtikrintos kuo geresnės sąlygos įsigyti tik kokybiškus maisto produktus, o jei juos įsigyjama netinkamus, patariama kreiptis ir į prekybos vietos personalą.
„Lidl“ atstovai gūžčioja pečiais
Portalui susisiekus su „Lidl“ atstovais, sulaukta atsakymo, kad apie šį atvejį yra žinoma.
„Apie situaciją sužinojome iš pačios klientės, jos atsiprašėme ir nedelsiant ėmėmės būtinų kokybės užtikrinimo veiksmų. Iškart kreipėmės į tiekėją, siekdami sužinoti, kaip toks daiktas galėjo patekti į pakuotę, šiuo metu laukiame jo atsakymo. Be to, papildomai patikrinome tos pačios partijos produkciją ir nieko panašaus neaptikome. Daugiau tokio pobūdžio skundų taip pat negavome, todėl esame įsitikinę, kad tai vienkartinis atvejis ir padarysime viską, kad tai nebepasikartotų. Pirkėjams norime priminti, kad pas mus įsigytus produktus, pateikus kasos kvitą, galima grąžinti bet kurioje parduotuvėje visoje Lietuvoje ir gauti kitą analogišką prekę arba atgauti sumokėtus pinigus“, – atsiųstame laiške dėstė „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas Valdas Lopeta.
Pasak jo, klientė apie šį atvejį informavo el. paštu, bet, jeigu ji su šiuo produktu ateitų į bet kurią „Lidl“ parduotuvę, jai būtų grąžinti pinigai arba prekė būtų pakeista į kitą analogišką.
„Facebook“ nuotr.
Kreiptis nedelsiant
Primename, kad vartotojai nedvejotų kreiptis į VMVT inspektorius, kurie nedelsiant atlieka patikrinimus atitinkamose prekybos vietose. Į visus skundus yra reaguojama nedelsiant, o pradėjus tyrimą ir išaiškinus pažeidimus prekybos centrams skiriamos piniginės nuobaudos.
Visus nusiskundimus ir pastabas galima pateikti telefonu (8 5) 240 4361 arba elektroniniu paštu [email protected].
Naujausi komentarai