Į Lietuvą lietuviškos reklamos vertinti atvyksta išskirtinė komisija – pirmą kartą darbus analizuos ir strėles skirstys tiek daug pasaulinio lygio reklamos ekspertų, tarp kurių ne tik prestižinių festivalių nuolatiniai dalyviai ir laureatai, bet ir šių renginių komisijos nariai. Komisijos nariai ne tik vertins „ADrenalino“ darbus, bet ir teikdami auksines strėles gyvai pakomentuos priežastis, nulėmusias jų sprendimą. Vienintelis lietuviškos reklamos festivalis „ADrenalinas“ šiemet vyks rugsėjo 25 d. Vilniuje.
Festivalį „ADrenalinas“ organizuojančios Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) direktorius Gintaras Šeputis teigia, jog festivalio pagrindinis tikslas – kelti reklamos kokybės ir kūrybiškumo kartelę Lietuvoje. „Kasmet festivaliui pateikiama vis kokybiškesnių darbų. Siekiant užtikrinti, kad jų vertinimas taip pat būtų kokybiškas, nuolat ieškoma galimybių pritraukti aukščiausio lygio ekspertų. Norėčiau pasidžiaugti, kad žiuri šiemet bus kaip niekad stipri. Ją sudarys penki ekspertai iš Lietuvos, taip pat pavyko pritraukti penkis pasaulio lygmens ekspertus iš užsienio. Dar viena naujovė šiemet – prie specifinių kategorijų darbų vertinimo prisijungs atitinkamų sričių ekspertai: po tris iš dizaino, skaitmeninės komunikacijos, interaktyvios reklamos ir ryšių su visuomene sričių“, – teigia G. Šeputis.
Šiuo metu jau visiškai aiški ekspertų, atvyksiančių vertinti lietuviškas reklamas, komandos sudėtis. Tarp komisijos narių bus galima išvysti Juan Sevilla – „Lola Madrid“ kūrybos agentūros, įsikūrusios Ispanijoje, vadovą, kuris pripažįstamas vienas iš labiausiai apdovanotų kūrybininkų pasaulyje. Jo apdovanojimų kolekcijoje ne tik aukso, sidabro ir bronzos „Kanų liūtų“ įvertinimai, J. Sevilla 2013 m. pats tapo „Kanų liūtų“ komisijos nariu. Šis kūrybininkas yra dirbęs su tokiais prekės ženklais kaip Playstation, Fiat, Orange, Jeep, Amstel Beer ir pan.
„ADrenalino“ dalyvius iš Prahos vertinti atvyksta ir Atila Martins – dizaineris, šiuo metu dirbantis „Young & Rubicam“ agentūroje. Daugiau nei dešimtmetį reklamos srityje dirbantis A. Martins jau spėjo sulaukti įvairių tarptautinių įvertinimų, tarp kurių – keletas auksinių ir bronzinių „Kanų liūtų“, „Grand prix“ įvertinimas „Eurobest“, taip pat aukščiausi įvertinimai „LIA“, „NY Festival“ festivaliuose ir t. t.
Dar vienu komisijos nariu tapo pripažintas reklamos specialistas iš Brazilijos – Luis Tauffer, šiuo metu užimantis kūrybos vadovo pareigas „Y&R“ agentūroje Lenkijoje. L. Tauffer per savo 19 metų karjerą laimėjo gausybę apdovanojimų reklamos festivaliuose, tokiuose kaip „Kanų liūtai“, „One Show“, „ADCE“, „Eurobest“, „Effie“, prisidėjo prie tokių įmonių reklamos kampanijų kaip „Audi“, „Procter & Gamble“, „Danone“, „Microsoft“ ar „Philips“, taip pat turėjo garbės skaityti kviestinio svečio kalbą „Kanų liūtų“ festivalyje.
Kitas „ADrenalino“ žiuri narys – vienas progresyviausių Ukrainos kilmės reklamos srities specialistų Kirill Chistyakov, šiuo metu užimantis kūrybos vadovo pareigas „Saatchi & Saatchi Ukraine“. K. Chistyakov taip pat turi patirties vertinant reklamos darbus tarptautiniuose festivaliuose – prieš kelerius metus jis buvo tarptautinio reklamos festivalio „Golden Hammer“ žiuri narys.
Darbus taip pat vertins Domenico Vitale – italų kilmės kūrybininkas, šiuo metu dirbantis Niujorke ir sukaupęs beveik 20 m. patirtį kūrybos srityje, dėl išskirtinių pasiekimų pasaulyje skambiai vadinamas idėjų architektu. Jis yra „People Ideas + Culture“ kūrybos agentūros įkūrėjas ir vadovas. Jo klientų sąraše – „Wyndham“, „Waldorf Astoria“, „Ask.com“ ir daugelis kitų.
13-ojo reklamos festivalio apdovanojimų ceremonija vyks rugsėjo 25 d. „Forum Palace“, Vilniuje. Norintys dalyvauti apdovanojimų ceremonijoje turėtų suskubti, kadangi bilietų skaičius sparčiai mažėja. Be to, nuo rugsėjo 21 d. bilietai brangs.
Naujausi komentarai