Miesto arterija pavirto vieškeliu Pereiti į pagrindinį turinį

Miesto arterija pavirto vieškeliu

2008-06-16 09:00

Sunkiasvoriai vilkikai sugadino Geležinio Vilko gatvės ruožą ties Vingio parku – išvažinėtos gilios provėžos. Vairuotojams tai nauja kliūtis, o miestui – papildomos remonto išlaidos.

Sunkiasvorių padangų sudarkytas asfaltas ypač gąsdina mažiau vairavimo patirties turinčius vairuotojus – ant provėžų užriedėjusi mašina ima siūbuoti, kratytis.
Miesto valdžia tvirtina šią problemą spręsianti artimiausiu metu.
Vilniaus miesto savivaldybės Eksploatacijos poskyrio vedėjo Povilo Stelmoko teigimu, šią sankryžą numatyta naujai išasfaltuoti: „Paprasti remonto metodai nepadeda, todėl reikia kloti naują sluoksnį, nugremžus seną nelygų.“
Remonto darbus Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvių sankryžoje planuojama pradėti pirmąją liepos pusę.

Sankryžą tvarkysiančios bendrovės „Grinda“ direktorius Algimantas Vilūnas tvirtino, jog bus stengiamasi padaryti viską, kas įmanoma. „Susibangavusias dangas bandysime nufrezuoti, palyginti. Tai padarius kai kuriuose ruožuose gali iš viso nelikti dangos, todėl sankryža bus naujai asfaltuojama. Be rimtos rekonstrukcijos šiuo atveju neapsieisime“, – pasakojo A.Vilūnas. Specialisto skaičiavimu, šio ruožo remontas atsieis nepigiai. Mat vieno kv. metro dangos kaina svyruoja nuo 60 iki 80 litų ir net daugiau.
„Naudosime specialius asfalto masės mišinius su brangiomis šiuolaikiškomis medžiagomis, bus specialiai sudaryta asfalto receptūra, kad kelio danga ilgiau laikytų, greitai nesusibanguotų“, – aiškino A.Vilūnas.

Problema – vilkikų srautas

Šioje sankryžoje atsiradusios duobės tvarkomos dukart per metus – prieš žiemą ir jai pasibaigus. Tačiau rimtesni kelio remonto darbai šioje sostinės vietoje atlikti daugiau nei prieš dešimtmetį. Tuomet sankryža irgi buvo naujai išasfaltuota.
Specialisto teigimu, kelio danga susidėvėjo, joje gilios provėžos atsirado dėl intensyvaus sunkiojo transporto eismo.
„Anuomet transporto apkrovos buvo gerokai mažesnės, pagal jas buvo skaičiuojama, koks turi būti smėlio sluoksnis, kiek reikia skaldos. Pakeitus dangą problema ne visada išsprendžiama, bet keletą metų danga bus gera“, – tvirtino A.Vilūnas.

Ilgas darbų sąrašas

Tai ne vienintelė sostinės gatvė su giliomis provėžomis. Panašios būklės ruožų yra ir Ukmergės gatvėje, prie „Senukų“ prekybos centro, Kirtimuose ir kitose vietose, kur itin didelis krovininio transporto srautas. P.Stelmokas informavo, jog šie kelių ruožai, kaip ir Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvių sankryža, bus tvarkomos.
Remonto darbai sostinės gatvėse ir keliuose jau vyksta ir užtruks iki spalio.

Prireiks budrumo

„Grindos“ direktorius vairuotojus perspėja, kad bandant greičiau pervažiuoti netoli Vingio parko esančią sankryžą gali ištikti nelaimė.
„Dažniausiai avarijos įvyksta ne dėl vairavimo išgėrus, o dėl per didelio greičio. Todėl labai svarbu pasirinkti saugų greitį, nesvarbu, ar leistinas penkiasdešimt, ar aštuoniasdešimt kilometrų per valandą. Leistinas greitis ir saugus greitis – du skirtingi dalykai“, – priminė Vilniaus policijos Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Vytautas Černiauskas.
Specialistas perspėjo, kad atšilus orams provėžų gali padaugėti. Todėl rizikingesnėse vietose gali būti ribojamas leistinas greitis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų