- diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Tėvai visada žinojo, ką veiks tau užaugus“. Taip skelbia nauja Mykolo Romerio universiteto (MRU) kvietimo studijuoti reklaminė kampanija.
Jos pagrindiniais herojais tapo ne abiturientai, o jų tėvai, kurie ramūs dėl vaikų studijų pasirinkimo ir švenčia gyvenimą.
Pasak Jurgos Strimaitienės, Mykolo Romerio universiteto Komunikacijos ir rinkodaros centro vadovės, su reklamine kampanija pirmiausia universitetas nori pasiekti 18–20 metų jaunuolius, moksleivius iš didžiųjų Lietuvos miestų ir regionų, kurie nesivaiko akademinių „madų“, siekia perspektyvių, praktiškų ir lanksčių studijų.
„Tai jaunuoliai, kuriems prioritetas – ne „universiteto iškaba“, o žinių pritaikomumas, užtikrintumas savo ateitimi. Agentūrai formulavome užduotį – kaip suprantamai ir be patoso perteikti tikslinėms auditorijoms faktą, kad Mykolo Romerio universitetas yra tarp lyderių Lietuvoje pagal įsidarbinusiųjų rodiklį praėjus pusei metų po studijų, o absolventai sėkmingai konkuruoja darbo rinkoje. Siekta, kad kampanijos žinutė išskirtų universitetą iš informacinio triukšmo ir paskatintų potencialius studentus domėtis studijomis universitete bei siūlomomis studijų programomis“, – sako J. Strimaitienė.
MRU reklaminę kampaniją „Tėvai visada žinojo, ką veiks tau užaugus“ kūrė nepriklausoma kūrybinė agentūra „Autoriai“.
„Kalbėdamiesi ir su abiturientais, ir su jų tėvais, pastebėjome, koks tėvams svarbus šis vaikų sprendimas. Neretai įtampos ir baimės dėl vaiko ateities tėvų akyse netgi daugiau. Būtent dėl šios priežasties mūsų kampanijos herojai – ne dabartiniai dvyliktokai, bet jų tėvai. Ir jie nejaučia nerimo, o su dideliu džiaugsmu švenčia savo pačių gyvenimą ir ramybę dėl vaiko studijų krypties pasirinkimo. Vienu ėjimu kalbamės su dviem skirtingomis auditorijomis – ir būsimaisiais studentais, ir jų tėvais“, – pasakoja Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė.
Esu tikra, kad būtent tokios nuotaikos ir vyraus abiturientų tėvų namuose sužinojus, kad jų vaikui pavyko tapti MRU studentu.
J. Strimaitienė sako, kad vaikams renkantis studijų programą ir universitetą karjeros perspektyvos tėvams būna vienas svarbiausių kriterijų: „Visiems tėvams rūpi sėkminga jų vaikų ateitis, o statistika rodo, kad turinčių universitetinį išsilavinimą pajamos yra aukštesnės, gyvenimo kokybė geresnė.“
G. Šileikytė pastebi, kad MRU yra šiuolaikiškas universitetas, kūręsis jau nepriklausomoje Lietuvoje, puikiai prisitaikęs prie dabartinės darbo rinkos bei jauno žmogaus tiek akademinių, tiek praktiškųjų poreikių.
„Vertybiškai buvo svarbu parodyti tokią situaciją, kurioje į jaunuolį žiūrima kaip į laisvą rinktis žmogų. Jo pasirinkimą tėvai gerbia ir palaiko taip labai, kad net susiruošia švęsti. Esu tikra, kad būtent tokios nuotaikos ir vyraus abiturientų tėvų namuose sužinojus, kad jų vaikui pavyko tapti MRU studentu“, – sako „Autoriai“ vadovė.
Pasak J. Strimaitienės, ir reklaminis kampanijos klipas, ir kiti rinkodaros sprendimai netiesiogiai atspindi ir džiugų tėvų požiūrį, kad universitete, kurį pasirinks jų sūnus ar dukra, bus įdomu studijuoti, jų vaikai įgis reikalingų žinių, susiras naujų draugų, turės galimybę keliauti, dalyvauti įvairiose veiklose, subręs kaip asmenybės.
„Kartu artėjant egzaminams norėjome pasiųsti žinutę abiturientams, kad su egzaminais gyvenimas nesibaigia ir nesustoja, o svarbiausias dalykas – mums brangių ir artimų žmonių palaikymas“, – teigia MRU Komunikacijos ir rinkodaros centro vadovė.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniuje – kaltųjų paieškos: bijo ilgesniam laikui palikti automobilius požeminiame garaže1
Vilniuje – kaltųjų paieškos. Vieno požeminio garažo savininkai skundžiasi dėl itin prastos jo būklės. Esą vieną dieną jis gali tiesiog sugriūti. Bijoma net ilgesniam laikui palikti automobilius. Patys vairuotojai piktinasi garažų ben...
-
Vilniaus oro uosto naujo terminalo architektūros konkursą organizuos Architektų sąjunga
Savarankiškai bei savanoriškai veikianti profesinė kūrybinė organizacija – Lietuvos architektų sąjunga organizuos iki 2028 metų pabaigos planuojamo pastatyti naujo Vilniaus oro uosto atvykimo terminalo bei jo prieigų architektūrini...
-
„BaltCap“ A. Avuliui perleidžia „Venetus Capital“ akcijas – atskleidė ir įspūdingą sumą8
Nekilnojamo turto plėtros bendrovė „Hanner“ už 6 mln. eurų ketina iš „Baltcap“ perimti pagrindinės „Vilniaus daugiafunkcis kompleksas“ akcininkės „Venetus Capital“ vertybinius popierius, prane&scaron...
-
Seime įvyko pirmosios tokios pratybos: po pranešimų apie oro pavojų žmonės evakuoti į priedangą4
Antradienį Seimo rūmuose surengtos pirmosios oro atakos pavojaus pratybos. ...
-
Skaudi netektis: mirė Vilniaus dailės akademijos prorektorė I. Pleikienė2
Pralaimėjusi kovą su sunkia liga, mirė Vilniaus dailės akademijos (VDA) dailėtyrininkė, akademijos prorektorė dr. Ieva Pleikienė. Menotyrininkė ėjo 53-ius metus. ...
-
Vilniaus savivaldybė pasirašė sutartį dėl Žirmūnų irklavimo bazės projektavimo
Vilniaus savivaldybė antradienį pranešė pasirašiusi sutartį su bendrove „Aketuri architektai“ dėl Žirmūnų irklavimo bazės projektavimo. ...
-
Ukrainiečius apgyvendinusiems vilniečiams išmokėta 3,9 mln. eurų kompensacijų
Per dvejus metus ukrainiečius apgyvendinusiems vilniečiams išmokėta 3,9 mln. eurų kompensacijų, antradienį pranešė savivaldybės įmonė „Vilniaus miesto būstas“. ...
-
Vilniečiai nustebę: apžvalgos aikštelėje žvilgsniai krypsta ne į panoramą, bet į nudistus
Vienas labai įdomus sprendimas nustebino vilniečius. Aplankę vieną gražiausių Vilniaus panoramų, kuri yra Verkių parko dalis, vilniečiai pakraupo – priešais įkurtas vienintelis sostinėje nudistų paplūdimys. Tad žvilgsnis tikrai kryps...
-
Riaušių prie Seimo byloje kaip liudytoją apklaus eksparlamentarą K. Bartoševičių4
Vilniaus miesto apylinkės teismui nagrinėjant 2021 m. riaušių prie Seimo bylą, teisme šią savaitę ketinama apklausti eksparlamentarą, šiuo metu dėl galimų seksualinių nusikaltimų prieš vaikus teisiamą Kristijoną Barto&s...
-
Dviem asteroidams suteikti Vilniaus universiteto rektorių vardai1
Tarptautinė astronomų sąjunga dviem asteroidams suteikė Vilniaus universiteto rektorių vardus. ...