Pereiti į pagrindinį turinį

Nemokama vilniečio kortelė senjorams kainuoja brangiai

2012-10-04 13:44
Nemokama vilniečio kortelė senjorams kainuoja brangiai
Nemokama vilniečio kortelė senjorams kainuoja brangiai / Andriaus Ufarto (BFL) nuotr.

Senjorams suteikiamos lengvatos gali virsti tartum pasišaipymu. Norėdami jomis pasinaudoti, jie kartais priverčiami išleisti dar daugiau.

Oficialiai senjorams nuo rugpjūčio 20 d. vilniečio kortelės išduodamos nemokamai Lietuvos pašto skyriuose pateikus pensininko pažymėjimą. Vis dėlto bandančiam gauti tokią nemokamą kortelę vienam vilniečiui teks išleisti daugiau, nei šis būtų sumokėjęs ją pirkdamas.

„Gyvenu Pavilnyje, turėjau dėl kortelės eiti į Lietuvos pašto skyrių. Prieš tris savaites nuėjau ir ten man pareiškė, kad negali duoti kortelės, nes mano vardu esą ji jau išduota, ir pasakė, kad reikės važiuoti į Vilniaus centrinį paštą Gedimino prospekte. Nuvažiavau, užpildžiau anketą. Po trijų ar keturių dienų man paskambino, kad viskas sutvarkyta ir ateičiau atsiimti kortelės. Nuvažiavau vėl į centrinį paštą. Negana to, kad buvau siuntinėjamas nuo langelio prie langelio po tą didelę salę, galiausiai man išaiškinta, kad jie mano duomenų neturi, kortelių neturi, ir tiek. Apsisuko ir nuėjo“, – pasakojo vilnietis Vidmantas M.

Pirmyn ir atgal važiuodamas į paštą miesto centre vyras išleido tiek, kiek būtų sumokėjęs pirkdamas kortelę. Kadangi istorija dar nesibaigė, išlaidos dėl vadinamosios lengvatos gali padidėti.

Iki šių metų spalio 1 d. senjorams išduota daugiau kaip 10 tūkst. vilniečio kortelių.

„Esame sulaukę mažiau kaip 100 senjorų užklausų dėl kilusių nesklandumų išduodant vilniečio korteles Lietuvos pašto skyriuose. Operatyviai susisiekiame tiek su jais, tiek su pašto atstovais, ir kortelės atskira tvarka buvo ir yra išduodamos klientams patogioje vietoje esančiame pašto skyriuje“, – tvirtino savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorius Gintas Bliuvas.

Pasako jo, pasitaikė keli atvejai, kad senyvo amžiaus žmonės registruodamiesi nurodė neteisingą savo kontaktinę informaciją, todėl su jais nebuvo galima susisiekti. Jie dar kartą turėtų kreiptis telefonu (8 5) 210 7050.

„Jūsų aprašytu atveju atlikome visus reikalingus veiksmus: užregistravome kliento Vidmanto M. atvejį, informavome “Lietuvos pašto„ atstovus ir aiškinamės, kodėl klientui buvo neišduota kortelė. Bet kuriuo atveju kortelė senjorui bus išduota, atsiprašome už sukeltus nepatogumus“, – sakė G.Bliuvas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų