Pereiti į pagrindinį turinį

Norvegai į viešbučio „Radisson Blu“ plėtrą investuos 19 mln. eurų

2017-05-11 03:00
BNS inf.

Norvegijos nekilnojamojo turto plėtros kompanija „Linstow“ trečiadienį Vilniuje pradėjo viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“ plėtrą - į naujo pastato, kuriame be viešbučio planuojama įrengti biurų bei komercinių patalpų, statybas ketinama investuoti beveik 19 mln. eurų.

Įmonės vizualizacija

„Dabartinis mūsų viešbutis buvo renovuotas prieš 14 metų. Tikimės, kad statybų procesas vyks sėkmingai ir po metų tikimės atidaryti naują viešbutį. Kai pradėjome svarstyti apie viešbučio plėtrą ir kaip geriausiai ją įgyvendinti, išanalizavę rinką, nusprendėme, kad užteks 165 viešbučio kambarių, kuriems aptarnauti užteks dabartinio pastato pajėgumų. Po plėtros iš viso turėsime 455 viešbučio kambarius abiejuose pastatuose“, - statybų pradžios renginyje sakė „Linstow“ generalinis direktorius Peras Mortensenas.

Pasak jo, teritorijoje greta keturių žvaigždučių 20 aukštų viešbučio dešiniajame Neries krante, planuojama pastatyti 8 aukštų pastatą su dviejų lygių aukštų požemine automobilių stovėjimo aikštele. Pirmame aukšte planuojama įrengti prekybos patalpų, antrame-trečiame – biurus, o likusiuose penkiuose – viešbučio kambarius.

Pasak P.Mortenseno, „Linstow“ daugiau projektų Vilniuje kol kas neplanuoja.

„Šiuo metu Vilniuje neturime daugiau projektų ir konkrečių planų neturime. Bet domimės, kas vyksta rinkoje ir naujomis galimybėmis“, - žurnalistams sakė P.Mortenseno.

„Radisson Blu Hotel Lietuva“ valdančios tarptautinės viešbučiu grupės „Carlson Rezidor Hotel Group“ viceprezidentas Davidas Jenkinsas teigė, jog plėtrą paskatino rinkos potencialas.

„Pozityviai žiūrime į Vilniaus viešbučių rinką, todėl nusprendėme plėstis. Matome, kad rinka auga, atvyksta vis daugiau turistų, verslo svečių. Jau beveik pripratome matyti pradedamus naujus viešbučių projektus Vilniuje. Tikėkimės, tai tęsis ir toliau“, - renginyje sakė jis.

Klausiamas, ar išplėstas „Radisson Blu“ viešbutis netaps konkurentu kitam kompanijos planuojamam valdyti „Radisson Red“ viešbučiui, kurį ketinama statyti greta, D.Jenkinsas teigė, kad jie turėtų papildyti vienas kitą.

„Tai bus kitoks prekių ženklas. Nors yra tam tikros prekių ženklų grupės, tačiau kiekvienas jų turi savo (klientų – BNS) segmentą ir tikslinę auditoriją. „Radisson Red“ skirtas kitokiai auditorijai - jaunesnei, mėgstančiai keliauti individualiai. Todėl manau, kad viešbučiai ne tiek konkuruos, kiek papildys vienas kitą“, - tvirtino D.Jenkinsas.

Pasak jo, „Carlson Rezidor Hotel Group“ šiuo metu ieško galimybių prekių ženklo „Park Inn“ viešbučio plėtrai Vilniuje.

„Mes norėtum atidaryti daugiau viešbučių, ieškome galimybių „Park Inn“ viešbučiui Vilniuje. Turime šiuos viešbučius Rygoje ir Taline, norime turėti ir Vilniuje“, - teigė D.Jenkinsas.

Bendrovė „Viešbutis Lietuva“ šiuo metu valdo keturių žvaigždučių 20 aukštų „Radisson Blu Hotel Lietuva“ viešbutį dešiniajame Neries krante Konstitucijos prospekte. „Carlson Rezidor Hotel Group“ yra viešbučio operatorė nuo 2010 metų.

„Viešbutis Lietuva“ priklauso Norvegijos kompanijai „Linstow“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų