„Per porą metų rekonstravus Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžą bus užtikrintas greitesnis ir saugesnis susisiekimas, mažės spūstys, o judėjimo kokybės pokyčius iškart pajus apie 20 tūkst. vilniečių, kasdien važiuojančių iš Naujininkų, Rasų seniūnijų“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
Anot savivaldybės, nauji eismo pokyčiai numatomi nuo gegužės 4 dienos ir truks iki rugpjūčio 9-osios – bus įrengtos laikinosios kelio jungtys, žiedinės sankryžos ir keliai.
Naujos kelio jungtys prasidės Žirnių gatvėje ir tęsis iki Minsko plento, susijungiant laikina žiedine sankryža. Liepkalnio gatvė taip pat laikinu keliu bus sujungta su Minsko plentu žiedine sankryža. Dvi naujos žiedinės sankryžos paskirstyti transporto eismą į aplink esančius Kalnėnų, Naujininkų, Rasų rajonus.
Siekiant užtikrinti saugų pėsčiųjų judėjimą, pasak sostinės savivaldybės, statybos darbų metu bus įrengti laikini pėsčiųjų takai palei laikinus kelius kartu su pėsčiųjų perėjomis, autobusų stotelėmis ties žiedinėmis sankryžomis.
Dėl rekonstrukcijos keisis ir viešojo transporto tvarkaraščiai.
Anot savivaldybės, ši sankryža, kurią ne karantino metu kasdien kerta daugiau kaip 60 tūkst. transporto priemonių, sparčiai rekonstruojama į dviejų lygių sankryžą su tuneliu.
Liepkalnio sankryžos rekonstrukciją numatoma baigti 2021 metų rudenį.
„Šiuo metu įrenginėjami viaduko poliai, tiesiami telekomunikacijų, dujotiekio, elektros, lietaus nuotekų, vandentiekio ir buitinių nuotekų tinklai, tvarkoma išplatintos gatvės danga, laikinas apvažiavimas. Su rangovais sutarta, kad darbai bus organizuoti taip, kad būtų kuo mažiau nepatogumų vilniečiams“, – teigia savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vedėjas Virginijus Pauža.
Rekonstrukcija įgyvendina bendrovės „Fegda“ ir „Tilsta“, ji kainuos apie 31 mln. eurų.
Naujausi komentarai