Pereiti į pagrindinį turinį

Plakatai su logotipu nėra įmonės reklama?

2012-10-04 17:45
Plakatai su logotipu nėra įmonės reklama?
Plakatai su logotipu nėra įmonės reklama? / Gedimino Bartuškos nuotr.

Sostinėje vis dar galima pamatyti besireklamuojančius Vilniaus šilumos tinklus – įmonę, kuri kadaise valdė sostinės šilumos ūkį. Bendrovės atstovai tikina, kad plakatai su jų logotipais – ne reklama ir jie nieko bendra su tuo neturi.

Prižiūri nuomos sutartį

Reklama šiais laikais – normalus dalykas, tačiau kai reklamuotis ima įmonė, kuri nevykdo jokios realios veiklos, kyla klausimų. Į tokį beprasmiškai besireklamuojančių sąrašą galėtų patekti ir Vilniaus šilumos tinklai. Įmonė, kurios vienintelė veikla – kontroliuoti ir prižiūrėti sostinės šilumos ūkio nuomos sutartį.

Tai iš dalies pripažįsta ir Vilniaus šilumos tinklai, kurie savo veiklą apibrėžia taip: „2002 m. vasario 1 d. nuomos sutarties tarp bendrovės, Vilniaus miesto savivaldybės, UAB “Vilniaus energija„ ir “Dalkia S.A.S„ vykdymo priežiūra, turto nuoma, išnuomoto turto apskaita, nuomos mokesčių apskaičiavimas ir mokesčių (žemės nuomos, nekilnojamojo turto, kelių, PVM ir kt.) valstybės biudžetui sumokėjimas, amortizacinių atskaitymų ir investicijų naujam turtui, turto pagerinimui ir atstatymui kontrolė bei apskaita, nenaudojamo pagrindinei veiklai turto pardavimas.“

Naudos nežino

Į dienraščio Vilniaus šilumos tinklams pateiktus klausimus dėl reklamos plakatų naudojimo prasmės ir kainos buvo pateiktas atsakymas, kad bendrovė nesireklamuoja ir pinigų šiems tikslams neskiria. Pateikus konkretų pavyzdį – reklamos plakatus ant Sereikiškių parke esančių teniso kortų, – bendrovė vis vien neigė daranti sau reklamą.

„AB Vilniaus šilumos tinklai reklamai pinigų neskiria. Jūsų minimas stendas atsirado viešosios įstaigos Vilniaus teniso klubo iniciatyva, nes tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje yra įprasta rėmėjus įvardyti viešai“, – teigiama Vilniaus šilumos tinklų pateiktame atsakyme.

Reklama bendrovė neužsiėmė ir anksčiau, bent jau taip buvo galima suprasti iš atsakymo. „Reklamai pinigų neskiriame, todėl negalime kvalifikuotai atsakyti, kokia reklamos nauda ir prasmė“, – rašoma atsakyme.

Turi rėmėjų būrį

Nusprendę pasiteirauti Vilniaus teniso klubo, „už kokius nuopelnus šis populiarina Vilniaus šilumos tinklus“, gavome klubo direktoriaus Liutauro Radzevičiaus atsakymą, kad Šilumos tinklai jau treti metai yra vieno iš teniso turnyrų rėmėjai.

„Jau, rodos, treti metai jie remia vienuoliktus metus vykstantį tarptautinį “Tenisseurope U14„ jaunių reitinginį teniso turnyrą laimėti Vilniaus miesto mero taurę. Ir kadangi jie rėmėjai, mes pakabinome jų logotipą“, – teigė pašnekovas.

L. Radzevičius spėjo, kad turnyrą Vilniaus šilumos tinklai remia, nes yra savivaldybės įmonė, o turnyras kadaise atsirado dabartinio miesto mero Artūro Zuoko iniciatyva.

„Prieš tai vykdavo moterų turnyras ir tik A. Zuoko iniciatyva atsirado jaunuolių iki 14 metų turnyras. Beje, rėmėjų turime ir daugiau“, – pabrėžė Vilniaus teniso klubo vadovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų