Pereiti į pagrindinį turinį

Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais

2009-07-03 20:57
Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais Po istorines Lietuvos vietas - senoviniais automobiliais

Paminėti Lietuvos vardo tūkstantmetį nusprendė ir Lietuvos senovinės automototechnikos mėgėjų klubas, penktadienį nuo prezidentūros išvykęs į trijų dienų kelionę po svarbiausias šalies istorines vietas.

Išlydėti senovinių automobilių mėgėjų ir palinkėti jiems gero kelio, nors ir skubėdamas į kitą renginį, išėjo ir Prezidentas Valdas Adamkus. 

„Didžiausią dėmesį skirsime senasioms Lietuvos sostinėms, tai atsispindi ir mūsų maršrute: Vilnius – Trakai – Kernavė – Kaunas – Panemunės pilys ir Jurbarkas, kur kažkada labai labai seniai Bonifacas su aštuoniolika  savo bendražygių buvo nužudyti už Lietuvoje skleidžiamas krikščioniškas idėjas“, - sakė klubo valdybos narys Darius Sarkanas.

Į žygį Lietuvos istorinėmis vietomis vakar išvyko aštuoniolika senovinių automobilių ir vienas motociklas. Planuojama, kad pakeliui prisijungs dar vienas motociklininkas.

Didžioji šių automobilių dalis yra pagaminti prieš karą, seniausias “gimęs” 1921 metais. „Iš viso klube turime apie 50 autotransporto priemonių, bet nenorėdami labai išsiplėsti į kelionę išleidome tik pačias įspūdingiausias“, - kalbėjo D.Sarkanas.

Nors šie automobiliai labiausiai prižiūrėti, žygio organizatoriai baiminasi, kad kelionę gali atlaikyti ne visi.
Klubo narių teigimu, senoviniai automobiliai į mūsų šalį pateko labai skirtingais keliais. Klubo nariai juos yra pirkę Rusijoje „per pažįstamus“, paskutiniaisiais metais, kai dolerio kursas krito, nemažai jų atgabenama iš JAV.

Šių automobilių kaina labai įvairi – vienus gali nusipirkti už 20 – 35 tūkst. eurų (apie 49 -  86 tūkst. litų), kitiems prireiks ir milijono. Būtent milijonu litu vertinamas, bene didžiausią visiems įspūdį palikęs, 1937 metais Vokietijoje pagamintas „Mercedes Benz 540K“. Tokių automobilių buvo pagaminti tik penki.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų