„Remonto metu siekėme atlikti kuo daugiau darbų, skirtų paslaugų prieinamumui žmonėms su negalia gerinti. Įrengti taktiliniai takai, šiuo metu gaminamas taktilinis stendas akliesiems ir silpnaregiams. Atsirado du pandusai vežimėliams, durys atsidaro automatiškai ir žmonės turintys judėjimo negalią galės lengviau patekti į pastatą pro abu įėjimus.
Suplanuotas patogus erdvių ir baldų išdėstymas, tinkami tarpai judėti su neįgaliojo vežimėliu. Klientų aptarnavimo vietų stalai suprojektuoti tokio aukščio, kad būtų patogu privažiuoti žmonėms vežimėliuose“, – pranešime sakė „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėja Jurgita Leikienė.
Ateityje planuojama sukurti dar daugiau patogumų žmonėms su negalia – pavyzdžiui, prie lifto bus įrengtas mygtukas su garsiniu signalu.
Vilniaus klientų aptarnavimo skyriuje Laisvės pr. 28 per mėnesį apsilanko beveik 6 tūkst. „Sodros“ klientų.
Naujausi komentarai