Kaip Eltai sakė mokyklos direktorė Danutė Šukelienė, jų įsigyta 12. „Tai unikali mokymo priemonė, padedanti koncentruoti dėmesį, motyvuoti mokinį. Daugiafunkcis įrenginys gali būti naudojamas kaip baldas, nes pagamintas iš patvarių medžiagų. Iš interaktyvių kubų galima dėlioti įvairiausias figūras, juos naudojant skaičiuoti, atlikti loginius veiksmus“, - rodė direktorė.
Išmaniojoje klasėje - interaktyvi lenta, 10 kompiuterizuotų darbo vietų.
Pasak D. Šukelienės, pasirinkus vadinamąjį žaliąjį sprendimą pavyks sutaupyti 90 proc. elektros energijos. „Bet svarbiausia, kad vaikams mokymosi procesas taps modernesnis, patrauklesnis ir padės siekti geresnių rezultatų, informacinių technologijų specialistas galės valdyti tiek priežiūros, tiek mokymo procesą, o mokytojams bus galimybė vis labiau tobulėti, siekti naujų žinių“, - sakė mokyklos vadovė.
Visi Verkių mokyklos-daugiafunkcio centro vaikai - neįgalūs. Kaip pabrėžė direktorė, todėl ypač svarbu atrasti pačius jiems priimtiniausius mokymo būdus.
„Pasistengėme, kad suolai būtų vienviečiai ir vaikus būtų galima lengvai persodinti iš vienos vietos į kitą. Stengiamės sukurti uždaresnių oazių autistukams, kai jiems to reikia, prisitaikyti prie kiekvieno vaiko poreikių“, - pridūrė D. Šukelienė.
Mokykloje-daugiafunkciame centre mokosi vaikai su nedideliu, vidutiniu ir stipriu intelekto sutrikimu, kompleksinę negalią turintys vaikai.
„Be abejo, dalis jų sėkmingai baigs mokyklą ir įsilies į darbo rinką. Vaikus su nedideliais sutrikimais mes į mokyklą priimame tik po to, kai jie pabando mokytis bendrojo lavinimo mokykloje. Jei nepavyksta, tėveliai atveda pas mus. Turime dienos centrą, ikimokyklinę ir priešmokyklinę grupes, bendrabutį savo vaikams“, - sakė D. Šukelienė.
Po iškilmingo išmaniosios klasės atidarymo Vilniaus Verkių mokykloje-daugiafunkciame centre vyko diskusija apie vaikų su negalia integraciją į bendrojo ugdymo mokyklas, kurioje dalyvavo ir Seimo Neįgaliųjų teisių komisijos pirmininkas, Žmogaus teisių komiteto narys Justas Džiugelis.
Naujausi komentarai