Pereiti į pagrindinį turinį

R. Šimašius: iššaukianti Vilniaus reklama išryškins miesto privalumus

2018-01-29 13:00

Dviejų studentų kurta Vilniaus reklama, kurioje sostinė vadinama „Europos G Tašku“, bus vystoma toliau, ji išryškins miesto privalumus, neabejoja sostinės meras Remigijus Šimašius.

"Facebook" nuotr.

Pirmadienį susitikęs su reklamą prieš dvejus metus kūrusiais Jurgiu Ramanausku bei Skaiste Kaurynaite, jis teigiamai vertino tai, jog reklama praėjusią savaitę sulaukė didžiulio susidomėjimo socialiniuose tinkluose ir tarptautinėje arenoje.

„Be jokios abejonės, pasitvirtinome tai, kad reikia judėti toliau ir naudoti gerą Vilniaus reklamą išryškinant Vilniaus privalumus. Dažnas vilnietis mano, kad tikrai turime daug kuo pasigirti, matome gerus svečių įvertinimus, kad daug kas atvyksta, pozityviai nustemba nesitikėję to. Sudėtinga tai įvardyti ir išryškinti nustebimą vienu žodžiu. Man atrodo, kad reklama būtent užčiuopia tą mintį ir tikrai Vilniuje yra naudotina“, – BNS sakė meras.

Socialinių tinklų vartotojai reklama ėmė masiškai dalytis ketvirtadienio vakarą, Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį – nuotrauka skelbė: „Niekas nežino, kur jis yra, bet kai jį randa – jis nuostabus“. Nuotraukoje matoma jauna moteris, sugniaužusi Vilnių ant paklodės pavaizduotame Europos žemėlapyje.

R. Šimašius pabrėžė, kad kol kas tai yra idėja, kuri „turi konkretų pavidalą“, bet ją reikia dar iki galo išvystyti.

Padirbėti reikia, bet pati idėja yra puiki.

„Padirbėti reikia, bet pati idėja yra puiki. Ji yra tai, ko seniai reikėjo. Ji vystoma, bendradarbiaujama ir, manau, tai atves prie gerų rezultatų“, – pabrėžė jis.

Idėją feisbuke sukritikavęs buvęs meras Artūras Zuokas teigė, kad reklama „tik stiprina ir taip gerai užsienyje žinomą Vilniaus ar kitų postsovietinių šalių privalumą „pas jus gražios merginos..., todėl savaitgaliui atlėksime pas jus...”.

R. Šimašius atkerta, kad kritikos buvo labai mažai, o ji, jo nuomone, buvo arba „politiškai motyvuota“, arba išsakyta „labiau puritoniškai nusiteikusios visuomenės dalies“.

„Bet kiek aš apklausinėjau savo draugus, kolegas lietuvius ir nelietuvius, tai asociacijos negeros kilo tik tada, kai kažkas kitas jas įvardijo, bet ne žiūrint į pačią reklamą. Turbūt labai sunku įsivaizduoti, kaip sveiko mąstymo padoriam žmogui gali kilti asociacijos su sekso turizmu“, – stebėjosi R. Šimašius.

Vilniaus savivaldybės verslo plėtros ir turizmo agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė praėjusią savaitę sakė, kad su plakato autoriais bei reklamos mokykla „The Atomic Garden“ deramasi dėl idėjos išplėtojimo ir pritaikymo platesnei komunikacinei kampanijai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų