Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ vadovas mano, kad Europos Komisija (EK) neturėtų prieštarauti, kad Lietuvos sostinė Vilnius būtų prijungtas prie europinės vėžės „Rail Baltica“.
„Aš negalvoju, kad Europos Sąjunga čia tam reikalui turės kažkokių prieštaravimų. Čia tiesiog gal savo laiku nebuvo išsiaiškinta, kaip ir kas turėtų vykti, buvo tam tikras atliktas įžanginis darbas, kurio metu nebuvo išmąstyta. Dabar jau tikslai aiškesni, visi šiek tiek susigaudė, pradėjo realiau, solidžiau žiūrėti į tuos dalykus ir atsirado rimtesnės idėjos ir tikslai“, - ketvirtadienį BNS sakė Stasys Dailydka.
S.Dailydkos teigimu, tinkamai pagrindus, galima būtų tikėtis ES lėšų maždaug 100 km ilgio geležinkeliui nuo Kauno iki Vilniaus modernizuoti.
„Man sunku pasakyti, viskas priklausys nuo projektų. Jeigu sugebėsime juos tinkamai parengti ir pateikti, tai finansavimas turėtų būti“, - sakė jis.
Jo teigimu, „Rail Baltica“ projektas turėtų apjungti visas tris Baltijos šalių sostines.
„Aš suprantu, kad Vilniaus prijungimui niekas neprieštarauja. Jeigu atliksime tokį milžinišką darbą, investicijas, tai sostinės - tiek Vilnius, tiek Ryga, tiek Talinas - jos turėtų vis tiek būti apjungtos. Tai yra didžiausias traukos centras“, - kalbėjo „Lietuvos geležinkelių“ vadovas.
Estijos ministras pirmininkas Andrusas Ansipas mano, jog Vilniaus prijungimas prie „Rail Baltica“ yra Lietuvos ir EK derybų objektas. Lietuvos premjeras sako, kad Vilniaus įtraukimas į „Rail Baltica“ leis lengviau apginti viso projekto naudą, derantis su Briuseliu dėl finansavimo.
Naujausi komentarai