Jame įkurtas Klientų patirties centras, kuriame Lietuvos talentai prisidės prie tarptautinės kompanijos klientų patirties gerinimo visame pasaulyje, rašoma pranešime spaudai.
„Klientų patirties centras pratęs kompanijos kuriamų inovacijų sklaidą visame pasaulyje. Inovacijos ir naujos klientų patirtys lems globalaus verslo augimą. Investuodami JAV verslininkai pritaiko geriausias savo verslo praktikas: puoselėja socialinę atsakomybę, saugią darbo aplinką, inicijuoja darbuotojų tobulėjimą, užtikrina teisingą atlygį, modernią darbovietę, pažangią klientų patirtį. Tai daro ir „Western Union“ Lietuvoje. Ši praktika kuria ilgalaikę verslo kultūrą ir sėkmę“, – pranešime spaudai cituojama JAV ambasadorė Anne Hall.
Klientų patirties centre sudarytos galimybės darbuotojams pasijusti klientais, paslaugų tarpininkais ir susipažinti su unikaliais technologiniais sprendimais, leidžiančiais atlikti pinigų perlaidas visame pasaulyje per keletą minučių. Prisilietimas prie klientų patirties skatins tobulinti procesus ir taip prisidėti prie kompanijos augimo ir plėtros.
„Tai – geriausias įvertinimas Lietuvai, – teigia „Western Union“ Operacijų ir technologijų viceprezidentas Johnas Davidas Thompsonas. – Lietuvos kolegų indėlis į „Western Union“ verslo plėtrą yra neginčijamas. Lietuviai svariai prisideda prie strategiškai svarbių sričių.“
Naujajame pastate dirba 900 darbuotojų. Šio pastato atidarymas subūrė visą „Western Union“ Lietuvoje bendruomenę į vieną verslo centrų kompleksą, į jį perkelti darbuotojai iš Perkūnkiemio ir Žirmūnų biurų.
Šiuo metu „Western Union“ Lietuvoje dirba 1700 darbuotojų 34 tautybių, kalbančių 30 skirtingų užsienio kalbų. Centre atliekamos atitikties teisės aktams, apskaitos ir finansų, skaitmeninių paslaugų, operacijų, informacinių technologijų, personalo valdymo, rinkodaros ir kitos funkcijos.
Naujausi komentarai