Šiuo metu didžiausią rūpestį kelia žemutiniuose gatvės sluoksniuose dėl šąlančios ir besiplečiančios drėgmės susidarantis „juodasis ledas“, o iškritus pirmajam sniegui gatvės bus valomos prioriteto tvarka: pirmiausia – magistralinės miesto arterijos ir tos gatvės, kuriomis vyksta tranzitinis bei viešojo transporto eismas, vėliau – aptarnaujančiosios ir pagalbinės miesto gatvės.
Kaip ir pernai, šiemet miesto centre dirbs 4 mažieji barstytuvai, specialiai pritaikyti siauroms Senamiesčio gatvelėms. Ypač pasiteisino praėjusią žiemą bendrovės įsigytas mobilusis druskų bunkeris, leidęs vairuotojams greitai papildyti druskų atsargas negrįžtant į bazę, todėl šią žiemą įmonė įsigijo dar kelis panašius įrenginius, kuriuos artimiausiu metu pastatys strategiškai patogiose miesto vietose. Magistralines gatves ir toliau valys galingi sunkvežimiai, turintys 2 sniego verstuvus, galintys gabenti beveik 14 t druskos mišinių ir vienu išvažiavimu padengiantys 300 tūkst. kv. m gatvių plotą. Iš viso miesto gatves prižiūrės apie 60 žiemos darbui pritaikytų mechanizmų.
„Kad kiekvieną rytą vilniečiai saugiai galėtų pasiekti kelionės tikslą – darbovietę, darželį, mokyklą, prekybos centrą ar polikliniką – turime itin atsakingai planuoti darbus. Technika, kad ir kokia galinga ir moderni būtų, be ją valdančio žmogaus yra niekas. Dedame visas pastangas, kad apsaugotume miestą prižiūrinčius žmones, tačiau jei koronavirusas taps nevaldomas, esame pasirengę veikti ir pagal pesimistinį COVID-19 išplitimo bendrovėje planą“, – sako „Grindos“ direktorius Kęstutis Vaicekiūtis.
Jau dabar bendrovėje priimti sprendimai, padedantys užtikrinti veiklos nepertraukiamumą. Siekiant maksimaliai sumažinti darbuotojų tiesioginio kontakto tikimybę, gatvių priežiūros žiemą darbuotojai suskirstyti į dienines ir naktines pamainas bei perkelti į skirtingas patalpas, pritaikytas budintiems vairuotojams. Kad pamainos darbuotojai kuo rečiau matytųsi, erdvėse įrengti atitvarai, papildomi sanitariniai mazgai. Budintys dispečeriai taip pat perkelti į patalpas, kuriose neturės tiesioginio kontakto nei su vairuotojais, nei su kitais kolegomis. Visi žiemos tarnybos darbuotojai nuo šiol dirbs skirtingose bazėse, dalis budės namuose ir, esant reikalui, atvažiuos tiesiai į iš anksto numatytas bazes, kur jų lauks dezinfekuotos ir darbui paruoštos transporto priemonės.
Laiką iki žiemos pradžios įmonė išnaudojo efektyviai – visą spalį darbuotojai dalyvavo važiavimo slidžiomis dangomis mokymuose, kuriuose galėjo patikrinti tiek savo, tiek technikos galimybes. Tokie mokymai bendrovės darbuotojams vyko jau ne pirmą kartą – pernai apmokyti 65, o šiemet net 80 vairuotojų, kurie pirmieji mieste pasitinka žiemos iššūkius.
Naujausi komentarai