2 iš 6 nugalėtojų komandų laimėjo sukūrusios gyvūnėlių tematikos išmaniąsias programėles ir žaidimus. Tačiau, kol vieni siūlė fitneso programas žiurkėnams ir savaime pasipildančius vandens dubenėlius šunims, kiti ragino smagiai praleisti laiką žaidžiant žaidimą, kuriame reikia gaminti mėsainius iš... kačiukų.
Daugiau nei 180 dizainerių, programuotojų, vadybininkų, rinkodaros ir kitų sričių specialistų bei inovacijomis besidominčių žmonių 48 val. užsidarė VGTU kūrybiškumo ir inovacijų centre „LinkMenų fabrikas“, kur nuo penktadienio pasiskirstę į 29 komandas ir padedami įvairių sričių mentorių, visą savaitgalį kūrė techninę įrangą, kompiuterines ir mobiliąsias programėles bei žaidimus. Po 2 parų darbo sekmadienį pristačius sukurtus produktus ir jų prototipus paaiškėjo nugalėtojai.
Komisijos dėmesį atkreipė ir 1-ąją vietą techninės įrangos kategorijoje pelnė VGTU studentų komanda, kuri kurdama išmaniųjų namų technologijas (angl. Smart House) dėmesį sutelkė į naminius gyvūnus.
„Sukūrėme idėją, kaip išmaniųjų namų technologijas galima pritaikyti naminių gyvūnėlių priežiūroje. Į žiurkėno bėgimo ratelį įmontavome sensorius, kurie renka informaciją apie gyvūnėlio būklę ir pagal tai galima suprogramuoti, kad kas keliolika ratuko apsisukimų žiurkėnas gautų po truputį maisto. Tai tarsi „fitneso programa“ žiurkėnui. Taip pat siūlėme į šunų ar kačių dubenėlius įdėti jutiklius – vandens lygiui nukritus iki tam tikros ribos, dubenėlis pats prisipildo vandens. Visą tai galima valdyti per mūsų sukurtą interneto svetainę ir išmaniųjų telefonų programėlę“, – apie apdovanojimą pelniusią idėją, kurią planuoja vystyti toliau, pasakojo vienas iš komandos narių, VGTU Telekomunikacijų inžinerijos studentas Juozas Sadauskas.
Visai priešingą požiūrį į gyvūnų gerovę išreiškė kita dalyvių komanda – „Belenkoks“. Jie tapo vieni iš žaidimų kategorijos nugalėtojų sukūrę chaotišką ir šmaikštų 3D žaidimą – fabriko simuliaciją, kuriame kačiukai verčiami į mėsainius.
Naujausi komentarai