Pirmą kartą šalies komunikacijos istorijoje įgyvendintas unikalus lauko reklamos projektas. Penkių Vilniaus miesto viešojo transporto laukimo paviljonų stendai užpildyti vyriškos kosmetikos pakuotėmis, o stendų užrašas skelbia, jog ,,Vyrai surado geriau“.
Praėjusių metų spalį lauko reklamos kompanija ,,JCDecaux Lietuva“ įgyvendino panašų projektą - tąkart sostinės stotelės buvo užpiltos obuoliais, kuriuos vėliau susirinko vagišiai.
Šįkart reklamos projektui buvo panaudota daugiau nei pusė tūkstančio vyriškos kosmetikos pakuočių.
Pasak ,,JCDecaux Lietuva“ vadovės Žanetos Fomovos, tokia netradicinė lauko reklamos forma buvo pasirinkta siekiant nustebinti bei intriguoti praeivius ir taip pritraukti kuo didesnės auditorijos dėmesį.
„Manome, jog instaliacijos, kuriose panaudotos tikros vyriškos kosmetikos pakuotės, yra įdomus ir efektyvus netradicinės komunikacijos pavyzdys, kadangi tokiomis neįprastomis priemonėmis kuriama intriga sulaukia nemažo visuomenės susidomėjimo“, - teigia Ž .Fomova.
Kovo 25 d. startavęs projektas, kurio užsakovo „JCDecaux Lietuva“ kol kas nenori nurodyti, įgyvendintas Arkikatedros, Šeškinės kalvų, Tuskulėnų rimties parko, Vinco Krėvės ir Žalgirio laukimo paviljonų stenduose, kuriuose vietoj įprasto reklaminio maketo patalpintos vyriškos kosmetikos pakuotės.
Šis projektas taip pat bus įgyvendinamas Kaune ir Klaipėdoje.
Naujausi komentarai