Prieš dvejus metus R. Šimašius buvo užsiminęs apie galimybę netoli miesto centro esančią stotį iškelti į Pilaitę, jei akcininkai nesiims jos atnaujinimo, o per šį laiką savivaldybė su „Lietuvos geležinkeliais“ sutarė plėtoti geležinkelio ir autobusų stočių teritoriją, siekiant ją paversti modernia ir patogia transporto jungtimi, taip pat verslo ir laisvalaikio centru.
„Tiesiog patvirtinome savo pasirengimą vystyti autobusų stotį ir savo teritoriją kartu su geležinkeliais. Tame projekte dalyvausime. Galutinių sprendimų dar nėra, dar kalbėti anksti, tik apsitarėme, kad jie nebekilnoja autobusų stoties po miestą, ji lieka tame sklype. Geležinkelis lieka savo dalyje, aš – savo, bet žiūrime bendrai į visą tą projektą“, – BNS po susitikimo su R. Šimašiumi sakė A. Paleičikas.
Anot jo,dėl projekto vyksta susitikimai ir su „Lietuvos geležinkeliais“.
„Ko mums reikėtų, bus matyti, kai dėliosis miesto infrastruktūra, kaip sprendžiami privažiavimai, parkavimas. Yra tų klausimų, minėjome juos. Bet šiandien sprendimai yra dėl autobusų stoties vietos“, – tvirtino A. Paleičikas.
Savivaldybė susitikimo nekomentuoja, R. Šimašius BNS žadėjo šia tema pasisakyti kitą savaitę.
Galutinių sprendimų dar nėra, dar kalbėti anksti, tik apsitarėme, kad jie nebekilnoja autobusų stoties po miestą, ji lieka tame sklype.
Vilniaus savivaldybė ir „Lietuvos geležinkeliai“ prieš daugiau nei metus pasirašė ketinimų protokolą, pagal jį pokyčiai numatomi daugiau kaip 20 hektarų ploto teritorijoje tarp Geležinkelio ir Pelesos gatvių.
Čia planuojama statyti naują modernią autobusų stotį, o stotys būtų sujungtos požemine pėsčiųjų perėja. Naujame centre planuojama įrengti biurus, juose įsikurtų „Lietuvos geležinkelių“ centrinė būstinė, galbūt ir savivaldybės administracija.
„Vilnius Connect“ pavadintas daugiafunkcis verslo ir susisiekimo centras apims modernių biurų, prekybos, paslaugų ir pramogų parką, kuriame bus kviečiamas įsikurti verslas ir kitos organizacijos, ketinama išplėsti pėsčiųjų ir žaliąsias erdves, užtikrinti greitą ir patogų mobilumą visomis transporto rūšimis.
Prieš kelias savaites geležinkeliai ir Lietuvos architektų sąjunga surengė kūrybines dirbtuves, kuriose architektūros, urbanistikos ekspertai pateikė savo idėjas, tarėsi su bendruomenių atstovais, teritorijų valdytojais ir kitomis pusėmis.
Pasak Vilniaus savivaldybės vyriausiojo architekto Mindaugo Pakalnio, kitąmet bus atrenkamos trys geriausios idėjos.
„Dabar analizuojame architektų idėjas, formuojami keletas scenarijų, kuriuos toliau vertinsime per strateginį pasekmių aplinkai vertinimą. Pradėsime šiemet, matyt, nepabaigsime ir galutinis scenarijus bus pasirinktas kitų metų pradžioje. Yra šeši pasiūlymai, mes iš jų norime pasidaryti tris variantus“, – BNS ketvirtadienį teigė M. Pakalnis.
Autobusų stotį valdančiam A. Paleičikui, jo tėvui Ivanui Paleičikui ir kitiems šeimos nariams priklauso bendrovė „Vaizga“, valdanti biodyzelino gamybos įmonę „Rapsoila“ ir beveik 60 proc. degalinių tinklo „Viada“ akcijų. „Vaizga“ taip pat valdo 47,89 proc. bendrovės „Okseta“, 23,91 proc. biokuro gamyklos „Kurana“ bei 28,26 proc. „Pasvalio agrochemija“ akcijų.
Naujausi komentarai