Atrodo, kad įmonėms, norinčioms prisivilioti naujų darbuotojų, ar bandančioms sulaikyti senus gerus darbuotojus, sumaniusius keisti darbovietę, vien piniginės paskatos nebeužtenka.
Automobilių nuomos paslaugas Lietuvos didmiesčiuose teikianti įmonė „CityBee“ sugalvojo tikrai meistrišką sprendimą, kaip įtikinti įmonę norinčią palikti darbuotoją likti.
Bandant įtikinti darbuotoją, vardu Pija, nepalikti įmonės, pradėta reklaminė kampanija Vilniuje „Pija, pasilik!“.
„Tikime, kad dar yra šansas, jog persigalvosi ir pasiliksi „CityBee“, todėl su komanda nusprendėme imtis CityBee’iškų priemonių ir sukūrėme reklaminę kampaniją Tau! Juk, žinai, kad nė viena kita komanda nebus tokia “crazy“, – rašoma įmonės socialinio tinklo paskyroje.
Reklaminis stendas su užrašu „Pija, pasilik!“ išdygo šiandien anksti rytą Vilniuje Kalvarijų g., netoli įmonės ofiso, taip pat dar per pusšimtis „CityBee“ automobilių papuošti žinute „Pija, pasilik!“.
Be to, buvo sukurtas ir vaizdo klipas, kuriame Piją likti „CityBee“ ragina ir kolegos, ir net Lietuvos garsenybės. Tarp jų – Andrius Užkalnis, dainininkė Monika Linkytė, socialinių tinklų žvaigždės Naglis Bierancas-Naglimantas.
Kad ir kokį sprendimą priimtų garsioji darbuotoja Pija, keisti darbą ar vis dėlto likti senoje darbovietė, ši reklaminė kampanija jai tikriausiai įsimins visam gyvenimui.
Naujausi komentarai