Savivaldybės dangoraižio vestibiulyje dirbantys Klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojai dėl kiaurai košiančių skersvėjų vis dar kalena dantimis. Nors darbuotojams apsaugoti miesto valdžia atriekė 50 tūkst. litų, teigiamų poslinkių nematyti.
Prie dalies gyventojus aptarnaujančio personalo stalų stiklo plokštės jau primontuotos, tačiau bent jau kol kas šios priemonės nepadeda. Kaskart prasivėrus sukamosioms durims, darbuotojus persmelkia šaltis.
"Dėl skersvėjo pagerėjimo nejaučiame, nebent dabar saugiau – stiklas saugo nuo klientų bakterijų. Šalta. Tačiau visi darbai dar neatlikti. Stiklas bus sumontuotas ir iš šonų. Tada gal pajusime. Dabar nėra ką komentuoti", – kalbėjo administracijos darbuotojų profesinės sąjungos narė, pati dirbanti prie klientų aptarnavimo langelio, Aldona Eleonora Eidukonytė.
Skersvėjo problemą prie klientų aptarnavimo langelių dirbantys žmonės kelia ne vienus metus. Tačiau darbuotojų skundai išgirsti nebuvo. Į juos įsiklausyta tik po to, kai nuolatinių skersvėjų kankinami darbuotojai ėmė sirgti įvairiomis profesinėmis ligomis: nervų šaknelių, pūslės uždegimais ir pan.
Darbuotojai nelabai tiki, kad viso labo 1 m aukščio stiklo užkardai iš esmės išspręstų skersvėjo problemą.
Profesinė sąjungos narė leido suprasti, kad valdžia neįsiklausė į realius darbuotojų pageidavimus, o tai, ką daro savo nuožiūra, neduos naudos. Todėl 50 tūkst. litų bus paleista vėjais.
Statant savivaldybės pastatą nebuvo planuota, kad vestibiulyje bus aptarnavimo langeliai, todėl tokiam darbui jis ir nepritaikytas.
Naujausi komentarai