Kaip portalui kauno.diena.lt pasakojo Paulius M. rugsėjo 13-ąją palikęs savo transporto priemonę prie Vilniaus oro uosto esančioje „Unipark“ automobilių stovėjimo aikštelėje ir pasinaudojęs paslauga „Blic“, kur į kainą įskaičiuota ne tik automobilio stovėjimo paslauga, bet ir jo nuplovimas, vyras su šeima leidosi į kelionę.
Darbuotojai nežinojo, kur automobilis
Tačiau po devynių dienų sugrįžę keliautojai buvo nemaloniai nustebinti – transporto priemonės stovėjimo paslauga, kainavusi nemenką sumą – 94 eurus, gerokai apkarto.
„Pamenu, tądien pastačiau savo automobilį „Unipark“ aikštelėje prie Vilniaus oro uosto, padaviau jo raktelius paslaugą teikiančiam įmonės darbuotojui, o grįžęs turėjau rasti nuplautą automobilį toje pačioje vietoje, kur pastačiau, nesvarbu, kada grįšime – dieną ar naktį“, - priešistorę prisiminė į nemalonią situaciją pakliuvęs vyras.
Tačiau naktį iš rugsėjo 22-osios į 23-ąją realybė buvo kiek kitokia nei žadėta. Gerokai po vidurnakčio nuėjęs pas „Unipark“ darbuotoją atsiimti savo transporto priemonės raktelių, jų neatgavo.
„Man pasakė, kad raktelių nėra ir nežinia, kur jie. Tada jis ėmė skambinti kitam darbuotojui ir tarstelėjo, kad palauktumėme pusantros valandos, kol automobilis bus pristatytas. Tačiau net ir po tiek laiko atėjęs „Unipark“ atstovas teigė nežinąs, kur mano transporto priemonė. Tik svarstė – gal užsiliko automobilių plovykloje ar aikštelėje, bet konkrečios informacijos taip ir nepateikė“, - sakė Paulius.
Pasiūlė pernakvoti pas draugus
Paklausęs, ką jam daryti viduryje nakties, kai vaikai pavargę miega kone ant rankų, o 8 val. tiek jis, tiek žmona privalo būti darbe, vyrui buvo pasiūlyta nakvynei apsistoti pas draugus ir ryte laukti žinių.
„Alternatyvų pasiūlyta nebuvo. Atsarginį variantą pasirinkau aš pats – su šeima sėdome į taksi ir grįžome į Kauną. Išlaidas už kelionę „Unipark“ pažadėjo kompensuoti. Tikėjausi, kad pirmadienio rytą automobilį man grąžins, bet kitame laido gale vis išgirsdavau: „Dar teks palaukti“. Kai į „Unipark“ atstovus dėl mano atvejo, kurį paviešinau socialiniame tinkle, ėmė kreiptis žiniasklaidos atstovai, įmonės darbuotojai sukruto ir šiandien pavakarę grąžino mano transporto priemonę. Tačiau nukėlus ją nuo keltuko, pamačiau tepalų balą. Tokios būklės automobilio tikrai nepalikau. Vežame jį patikrinti. Įdomu, ką pasakys specialistai“, - atviravo pašnekovas.
Įsivėlė klaida?
Portalui kauno.diena.lt susisiekus su „Unipark“ vykdančiąja direktore Egle Šimkevičiene, ši tvirtino, jog Paulius neatgavo savo automobilio dėl žmogiškos klaidos – darbuotojas esą supainiojo transporto priemonės atsiėmimo laiką.
„Šiandien skambinome klientui ir teiravomės, kuriuo metu atvežti jam automobilį būtų geriausia – ryte, per pietus, į darbą ar į kitą pasirinktą vietą. Jo transporto priemonė visada buvo ten pat aikštelėje, kur jis ją ir paliko. Automobilis niekur nedingo ir nebuvo apgadintas. Tiesiog transporto priemonės raktelius turėjo už nuplovimą atsakingi darbuotojai“, – savo versiją dėstė E. Šimkevičienė.
Pasak jos, automobilio stovėjimo paslauga „Blic“ atitinka visus reikalavimus, t.y. transporto priemonė būna filmuojama ir fotografuojama, tad baimės, jog ji galėtų būti pavogta ar apvogta pasisavinant atskiras dalis, esą yra klaidingos. Kaip tikino „Unipark“ atstovė, toks atvejis, koks nutiko kauniečiui, – išimtinis.
Naujausi komentarai