Pereiti į pagrindinį turinį

Už akcinį jogurtą „Lidl“ kasoje sumokėjo visą kainą: būkite budrūs!

2018-09-09 13:49
DMN inf.

Ne paslaptis, kad lietuviai tapo ypač jautrūs prekių kainoms. Tą dar kartą įrodo vilniečio užfiksuotas atvejis prekybos centre „Lidl“. Pasak skaitytojo, nesvarbu, kad teko sumokėti vos keliomis dešimtimis centų daugiau, tačiau čia galima įžvelgti norą pasipelnyti.

Už akcinį jogurtą „Lidl“ kasoje sumokėjo visą kainą: būkite budrūs!
Už akcinį jogurtą „Lidl“ kasoje sumokėjo visą kainą: būkite budrūs! / Skaitytojo nuotr.

Su portalo redakcija susisiekęs skaitytojas Alvydas pasakoja, kad užsuko apsipirkti į prekybos centrą „Lidl“, esantį sostinės S. Nėries g. 16.

„Dažnai pasižvalgau po akcines prekes, ieškau būdų, kaip sutaupyti. Manau, taip daro daugelis. Todėl, rinkdamasis jogurtą, pasiėmiau būtent tą, kurio kaina mažesnė“, – pasakoja vilnietis.

Jis teigia, kad vadovaujasi logika, jog nuo kiekvienos akcinės prekės sutaupant po kelis ar keliasdešimt centų, o jų perkant ne vieną, galima nemažai sutaupyti.

Sumokėjęs už prekes skaitytojas, kaip visada, patikrino pirkimo kvitą ir liko nemaloniai nustebintas.

„Jogurto kaina nebuvo sumažinta, tačiau aiškiai mačiau, kad jis akcinis. Ar čia taip mulkinami pirkėjai? Tikiu, kad daugelis kvitų netikrina. Įsivaizduojate, kiek tokių žmonių per dieną? Visiškas pasipelnymas!“ – klausimus vieną po kito žeria Alvydas.

Ar čia taip mulkinami pirkėjai? Tikiu, kad daugelis kvitų netikrina. Įsivaizduojate, kiek tokių žmonių per dieną?

Pašnekovas teigia, kad grįžęs atgal į salę nufotografavo ryškiai matomą akcinę kainą.

„Noriu paraginti visus, kad ne tik „Lidl“, bet ir visose parduotuvėse tikrintumėte kasos kvitą. Jei tylėsime, mus ir toliau apgaudinės“, – žodžių į vatą nevynioja vyras.

Portalui susisiekus su „Lidl“ atstovais jie sutiko pateikti komentarą dėl šios nemalonios situacijos.

„Deja, bet įvyko nemaloni žmogiška klaida – akcijai pasibaigus, prekės kainolapis šioje parduotuvėje nebuvo pakeistas laiku. Klaidą ištaisėme nedelsiant ir padarysime viską, kad ji nepasikartotų“, – atsiųstame pranešime dėstė prekybos centro komunikacijos vadovas Valdas Lopeta.

Atstovas primena, kad įvykus tokiam nesusipratimui galima kreiptis į parduotuvės personalą su pirkimo kvitu, pagal kurį kainos skirtumas grąžinamas.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų