Laikinasis Lietuvos oro uostų vadovas Aurimas Stikliūnas sako, kad šis projektas yra svarbiausias visų Lietuvos oro uostų projektas artimiausiems keliems metams.
„Galimybės aptarnauti daugiau orlaivių, daugiau keleivių – tiesiogiai siejasi su mūsų ateities perspektyvomis būti lyderiais regione, o tai reiškia pereiti į kitą kokybinį lygmenį ir konkuruoti dėl platesnės skrydžių geografijos visoje šalyje. Visas šis projektas susideda iš daugelio pokyčių – tai ne tik statybų projektas, bet ir inovacijų oro uostuose diegimo platforma, kurioje pagaliau galėsime pritaikyti moderniausias technologijas oro uostų efektyvumui didinti ir keleivių patogumui“, – komentare BNS sakė A. Stikliūnas.
Visas šis projektas susideda iš daugelio pokyčių – tai ne tik statybų projektas, bet ir inovacijų oro uostuose diegimo platforma.
Anot jo, naujasis terminalas padės pagrindą buvusių Vilniaus oro uosto terminalų plėtros klaidų taisymui ateityje – ankstesni terminalai buvo plečiami į aerodromo pusę, o ne lygiagrečiai visai oro uosto teritorijai. Pastačius šį keleivių terminalą, bus atnaujinami ir konvertuojami senieji terminalai, plėtra ir modernizacija planuojama etapais.
„Eikos statyba“ įsipareigojo iki 2024 metų pabaigos pastatyti daugiau nei 14 tūkst. kv. metrų ploto terminalą bei pertvarkyti 34 tūkst. kv. metrų oro uosto prieigų.
Naujasis terminalas bus statomas tarp VIP terminalo su konferencijų centru ir senojo keleivių terminalo. Tuomet bendras Vilniaus oro uosto terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas – daugiau nei du kartus iki 2,4 tūkst. keleivių per valandą.
Naujasis pastatas bus dviejų aukštų, pirmajame planuojama keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona. Taip pat bus įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių biurai.
Naujausi komentarai