Sistemą planuojama įdiegti 2024 metų antroje pusėje. Ji leis didinti keleivių pralaidumą, automatizuos daugelį saugumo procesų ir mažins žmogiškosios klaidos riziką, pranešė Lietuvos oro uostai.
Projektavimo, pritaikymo specifiniams poreikiams, diegimo ir vėlesnės priežiūros darbus atliks bendrovė „Fima“ su partneriais „Daifuku Logan Ltd“ bei bendrovė „Atea“ su partneriais „Rapiscan Ltd“.
„Šiuo metu su technologijų diegėjais esame bagažo valdymo ir patikros sistemos projektavimo stadijoje, kurios metu glaudžiai bendradarbiaujame su naujojo terminalo statybų rangovo projektuotojais, vidiniais padaliniais ir oro uoste veikiančiomis tarnybomis, kad rezultatas užtikrintų visų poreikius“, – pranešime sakė Lietuvos oro uostų technologijų vystymo skyriaus vadovas Giedrius Paulikaitis.
Anot jo, sistema galės apdoroti 2,4 tūkst. bagažų per valandą, dėl to keleivių pralaidumas didės dukart.
Vilniaus oro uosto terminalą už 50,2 mln. eurų stato konkursą laimėjusi „Eikos statyba“. Ji įsipareigojo iki 2024 metų pabaigos pastatyti daugiau nei 14 tūkst. kv. metrų ploto terminalą bei pertvarkyti 34 tūkst. kv. metrų oro uosto prieigų.
Naujausi komentarai