Šiuo metu Lietuvos oro uostai vertina pateiktus pasiūlymus ir tikisi jau greitai paskelbti laimėtoją.
Pirmasis rekonstrukcijos etapas atliekamas jau šiuo metu, o antrojo etapo darbai bus pradėti kitų metų liepos 14 d. iki rugpjūčio 18 d.
Antrojo rekonstrukcijos etapo, kuriam atlikti ir buvo skelbtas šis konkursas, planuojama darbų vertė sieks 24 mln. eurų. Visų rekonstrukcijos darbų kaina vertinama beveik 25 mln. eurų. Projekto kaina įvardyta įvertinus, kiek kainuoja įgyvendinti būtinus techninius projekto darbus, ir kiek tokie darbai atsiėjo kitiems Europos oro uostams. Numatyta kaina nebegalės būti didinama.
Pasak Vilniaus oro uosto direktoriaus Artūro Stankevičiaus, aiškus darbų kainos nusibrėžimas padės išvengti galimų manipuliacijų dėl projekto įgyvendinimo sąnaudų.
„Smagu, kad mūsų rekonstrukcijos darbais domisi ne viena įmonė, šio pirkimo neaplenkė ir užsienio šalių įmonės – „Budimex“ ir „A.C.B.“. Esame tikri, kad jau greit turėsime patikimą ir kompetentingą tiekėją, kuris padės mums kitais metais naujam gyvenimui prikelti oro uosto taką“, - sakė A. Stankevičius.
Per kelias ateinančias savaites bus įvertinti konkurse dalyvavusių įmonių pasiūlymai ir sudaryta tiekėjų eilė. Sutartis su darbų rangovu turėtų būti sudaryta gruodžio pabaigoje.
Pagrindiniai rekonstrukcijos darbai bus atliekami nuo kitų metų liepos 14 d. iki rugpjūčio 17 d. 23 val. 59 min, t. y. 18 dieną orlaivių kilimo ir tūpimo takas jau veiks. Tuo metu Vilniaus oro uostas skrydžių nepriims.
Konkursą laimėsiantis rangovas turės iš esmės rekonstruoti orlaivių kilimo ir tūpimo taką - bus nukasamas gruntas ir ardoma sena asfalto danga, formuojamas šalčiui atsparus apsauginis sluoksnis, keičiami nuotekų ir drenažo sistemų vamzdžiai, įrengiami nauji ir aiškesni informaciniai ženklai.
Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbams pasirinktas tinkamiausias rekonstravimo būdas ir optimalus laikas, įvertinus visus techninius projekto reikalavimus bei kitas sąlygas, tokias kaip kritulių kiekis, temperatūra, šviesaus paros meto trukmė.
Orlaivių kilimo ir tūpimo takas yra viena svarbiausių oro uosto infrastruktūros dalių – nuo jo geros būklės priklauso skrydžių ir keleivių saugumo užtikrinimas.
Apie Vilniaus oro uostą
Vilniaus oro uostas priklauso tris oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje jungiančiam Lietuvos oro uostų tinklui. Per 2015 metus jie aptarnavo 4,2 milijono keleivių ir 50 tūkstančių skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 18 aviakompanijų skraido 65 kryptimis į 54 miestus 26 šalyse Europoje ir už jos ribų. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.
Naujausi komentarai