"Savo strateginiame plane bendrovė numatė, kad realiausias instrumentas įsigyti naujas transporto priemones - transporto priemonių ilgalaikė nuoma. Gaila, tačiau Vilniaus miesto savivaldybė iki šiol dar neturi Vilniaus miesto maršrutinio transporto vystymo strategijos. Neaišku, kokios transporto priemonės bus naudojamos maršrutiniame transporte artimiausioje ateityje, kas labai apsunkina strategijos planavimą", - rašoma VVT praėjusių metų ataskaitoje, pateiktoje Registrų centrui.
Praėjusių metų pabaigoje bendrovei priklausė 252 troleibusai, 389 autobusai, iš kurių 124 yra dujiniai ir dar 26 nuomojami mikroautobusai.
Įmonės teigimu, dėl Šiaurinės gatvės tiesimo Verkių gatvėje esanti autobusų parko teritorija sumažės apie 1,5 hektaro, todėl reikės ieškoti naujų teritorijų arba plėsto antrojo troleibusų parko teritoriją ir ją pritaikyti didesniam autobusų kiekiui.
Praėjusiais metais VVT patyrė 1,168 mln. eurų grynųjų nuostolių - 8,4 karto daugiau nei 2014 metais, kai įmonės nuostoliai buvo 139,7 tūkst. eurų. Bendrovės apyvarta per metus sumažėjo 3,8 proc. iki 49,62 mln. eurų. 30,5 mln. eurų pajamų gauta iš keleivių, 19,1 mln. eurų sudarė kompensacijos už lengvatinį keleivių vežimą.
Bendrovės pardavimo savikaina per metus sumenko 5,2 proc. iki 42 mln. eurų, veiklos sąnaudos - 11,8 proc. iki 6,5 mln. eurų, ikimokestiniai nuostoliai siekė 900,7 tūkst. eurų (2014 metais - ikimokestinis pelnas buvo 128,7 tūkst. eurų). Iš viso praėjusių metų pabaigoje įmonė turėjo sukaupusi 3,8 mln. eurų nepaskirstytųjų nuostolių.
Praėjusiais metais įmonėje dirbo vidutiniškai 2204 darbuotojai (2014 metais - 2189). 100 proc. VVT valdo Vilniaus miesto savivaldybė.
Naujausi komentarai