Tačiau nuo kitų metų esą atliekų turėtojai rinkliavos kintamąją dalį mokės pagal faktiškai surinktą ir priduotą atliekų kiekį.
Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Juliaus Morkūno pasirašytame rašte teigiama, kad naujoji vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą tvarka įsigaliojo nuo gegužės 1 d.
„Vadovaujantis rinkliavos nuostatais, sumažinti rinkliavos mokestį arba atleisti nuo jo nėra numatyta, išskyrus kintamosios vietinės rinkliavos dedamosios mokėjimą, pateikus prašymą ir dokumentus, įrodančius, kad nesinaudota nekilnojamuoju turtu“, - pabrėžiama savivaldybės atsakyme VVTAT.
Vadovaujantis rinkliavos nuostatais, sumažinti rinkliavos mokestį arba atleisti nuo jo nėra numatyta.
Taip pat savivaldybė praneša tarnybai, kad nuo 2019 m. sausio 1 d., įgyvendinant principą „teršėjas moka“, bus nustatyta įmoka už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą kas ketvirtį perskaičiuojant kintamą įmokos dalį, priklausomai nuo faktiškai ankstesnį ketvirtį atiduotų komunalinių atliekų svorio, todėl atliekų turėtojai rinkliavos kintamąją dalį mokės pagal faktiškai surinktą ir priduotą atliekų kiekį.
„Atsakydami dėl laikino paslaugos teikimo sutrikimo, informuojame, kad tai buvo trumpas periodas, kuris yra suvaldytas ir šiuo metu paslaugos teikiamos pagal grafikus, skelbiamus Savivaldybės įmonės „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ interneto svetainėje.
Pranešame, kad Savivaldybė ir Savivaldybės įmonė „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ visada pasirengusios atsižvelgti į gyventojų siūlymus ir prašymus dėl paslaugų teikimo ir pagal galimybes juos tenkinti“, - teigiama savivaldybės rašte.
VVTAT atsakyme taip pat informuojama, kad iš pačios tarnybos savivaldybė yra gavusi tik vieną gyventojo prašymą išnagrinėti galbūt netinkamai teikiamą komunalinių atliekų tvarkymo paslaugą.
„Pažymime, kad mišrios komunalinės atliekos bet kokiu atveju yra surenkamos, jos išvežamos, sutvarkomos, jas tvarkant patiriamos sąnaudos priklauso nuo atliekų kiekio, o ne nuo aptarnavimo dažnumo ar konteinerio didumo“, - rašoma savivaldybės atsakyme.
ELTA primena, kad liepos 17 d. VVTAT kreipėsi į Vilniaus merą Remigijų Šimašių prašydama informuoti, kaip bus kompensuojami gyventojų patirti nepatogumai dėl nekokybiškos komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos.
Pastaraisiais mėnesiais vartotojų teises ginanti institucija teigė gaunanti sostinės gyventojų nusiskundimų dėl nekokybiškai teikiamų atliekų tvarkymo paslaugų. Vartotojai skundžiasi, kad nuo gegužės 1 d. pasikeitus komunalinių atliekų tvarkymo paslaugų teikimo tvarkai, atliekos nebuvo išvežtos kaip tai numatyta aptarnavimo grafikuose, tačiau mokėjimo suma nebuvo sumažinta.
VVTAT prašė sostinės mero iki liepos pabaigos informuoti, kaip bus kompensuoti nepatogumai gyventojams ir kaip ketinama užtikrinti vartotojų teises organizuojant atliekų tvarkymo paslaugų teikimą.
Gegužės 1 dieną Vilniuje įsigaliojo atliekų išvežimo reforma. Nuo tos dienos Vilnius padalintas į penkias dalis. Šiaurinę, rytinę ir vakarinę zonas aptarnauja „Ecoservice“, centrinę - „VSA Vilnius“, pietuose dirba „Ekonovus“.
Pereinamuoju laikotarpiu buvo vėluojama vežti šiukšles, dėl to meras ir savivaldybė sulaukė daug kritikos.
Naujausi komentarai