Nusipirkus netinkamos rūšies e. bilietą Vilniečio kortelės savitarnos svetainėje, keleiviui yra galimybė atsisakyti neaktyvinto terminuotojo bilieto ir susigrąžinti sumokėtus pinigus, informuoja sostinės savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“.
Tai yra numatyta „Vilniečio kortelės, elektroninių bilietų ir (arba) pinigų įsigijimo, naudojimo ir grąžinimo tvarkos aprašo“ 17.1. punkte.
Norint susigrąžinti pinigus, per 14 kalendorinių dienų nuo bilieto įsigijimo dienos reikia kreiptis į SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Klientų aptarnavimo centrą (Gedimino pr. 9A) ir pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kurią sugeneruoja savitarnos sistema (e.vilniusticket.lt).
vartotojo paskyros sąskaitoje turi būti nurodyti teisingi mokėtojo duomenys – vardas ir pavardė.
„Susisiekimo paslaugos“ rekomenduoja dar kartą pasitikrinti, ar registruodamasis vartotojas sistemoje teisingai nurodė vardą ir pavardę (fiziniams asmenims) ar įmonės pavadinimą (juridiniams asmenims).
Naujausi komentarai