Tunelio statybas, jei tam bus rasta lėšų, ketinama pradėti šį rudenį.
Jis turėtų išspręsti vietos gyventojų problemas, kai jie jau kelis dešimtmečius priversti rinktis arba kirsti geležinkelį neleistinoje vietoje, arba keliauti į mokyklas, darbus kanalizacijos vamzdžiu.
„Tai bus trijų metrų pločio ir 120 metrų ilgio tunelis po geležinkeliu. Būtų sutvarkoma visa aplinkinė infrastruktūra, pėsčiųjų takas per mišką. Planuojami statybos metai – 2020-ieji ir persikeltų į 2021 metus“, – trečiadienį per tarybos posėdį sakė savivaldybės infrastruktūros skyriaus vedėjas Virginijus Pauža.
Tai bus trijų metrų pločio ir 120 metrų ilgio tunelis po geležinkeliu.
Skaičiuojama, kad tuneliui įrengti prireiks 1,7 mln. erų, tačiau dėl projekto finansavimo iškilo klausimų, kai Susisiekimo ministerija atsisakė jam skirti Europos Sąjungos lėšų.
Vilniaus miesto vicemeras Vytautas Mitalas teigė, kad bus ieškoma finansavimo alternatyvų.
„Padėti į šalį tokį projektą būtų nedovanotina. Mes ieškosime galimybių įvertinę padėtį, kuri keičiasi ne dienomis, bet valandomis, bet tai būtų garbinga ir teisinga tų gyventojų, kurie dešimtmečius vaikščiojo susikūprinę į mokyklą ir į darbą, atžvilgiu“, – sakė vicemeras.
V. Pauža neatmetė, kad projektas gali būti finansuojamas iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšų.
Tai būtų jau antrasis tokio tipo tunelis sostinėje – kitą, septynių metrų ilgio, planuojama įrengti Iešmininkų gatvėje Naujininkuose.
Naujausi komentarai