Vienintelę dieną – ketvirtadienį, vasario 18-ąją – „Inchcape Motors“ salone Vilniuje bus eksponuojamas kol kas vienintelis Baltijos šalyse „Jaguar F-PACE“ – pirmasis koncerno istorijoje visureigis. „Italian Racing Red“ raudonos spalvos „F-PACE“ į Lietuvą kol kas atvyko tik prisistatyti, o oficialią šio išskirtinio modelio prekybą vienintelis oficialus „Jaguar“ atstovas pradės gegužę.
Miesto visureigis, turintis lenktynininko genus – taip apibūdinamas naujasis „Jaguar F-PACE“. Šis automobilis – ne tik „Jaguar“ žingsnis į miesto visureigių (SUV) klasę, tai apskritai pirmasis „Jaguar“, kurio kėbulas yra vienatūris. Natūralu, kad patys britai šį modelį vadina svarbiausia šių metų naujiena.
Nenuostabu, kad visų akys buvo nukreiptos į „F-PACE“, kai jis debiutavo 2015-ųjų Frankfurto (Vokietija) automobilių parodoje. „F-PACE“ pirmą kartą pasirodė Frankfurte dar 2013-aisiais kaip koncepcinis automobilis pavadinimu „C-X17“. Šiandien jis užtikrintai žengia į rinką ir vartotojų pasirinkimui siūlo net 6 skirtingas komplektacijos versijas: „Pure“, „Prestige“, „Portfolio“ „R-Sport“, „S“ bei išskirtinį „First Edition“ – šios versijos viso pasaulio pirkėjams bus pagaminta vos 2000 vienetų.
„Tiek automobilių gerbėjai, tiek rinkos analitikai visuomet nerimauja ir spėlioja, ar radikalus pokytis kurios nors automobilių markės modelių gamoje bus šiltai sutiktas. „F-PACE“ atveju, abejojančių mažai – „Jaguar“ iškart paperka savo su niekuo nesupainiojama elegancija ir spinduliuojama galia. Be to, debiutas sparčiausiai augančiame SUV segmente yra palyginti saugi rizika, todėl „F-PACE“ pranašaujama sėkmė. Neabejoju, kad savo pirkėją jis ras ir didžiuosiuose Lietuvos miestuose“, - sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.
Atrodo, kad garsusis „Jaguar“ dizaineris Ianas Callumas siekė, jog žiūrėdami į „F-PACE" gerbėjai atpažintų ir klasikinius „Jaguar“ ir sportinio „F-Type“ dvasią, todėl automobilio išvaizdoje kūrėjas paliko nedviprasmiškų užuominų į savo bei savo pirmtakų kūrybą. Nepaisant tokio postmodernistinio kūrybos metodo, „F-PACE" yra vientisas ir harmoningas kūrinys - tikras „Jaguar“.
Naujokas stebina ne tik savo išvaizda. „Jaguar“ pasižymi unikaliu pažangiausių technologijų deriniu – naujos kartos variklių gama, lengva kėbulo architektūra su daug aliuminio (Jaguar’s Lightweight Aluminium Architecture), naujausiomis saugumo technologijomis ir išmania visų varančiųjų ratų sistema.
Naujos kartos „F-PACE“ modelių versijos galimos su ištobulintais, ypač efektyviais benzininiais arba dyzeliniais varikliais. Siūlomoje variklių gamoje galima rinktis visiškai naujos kartos „Ingenium“ dyzelinius variklius.
Vienas iš naujos kartos „Ingenium“ variklių – 2,0 l 4 cilindrų dyzelinis variklis su turbo kompresoriumi – išvysto 180 AG. Veržlumo mėgėjams siūlomas galingas 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų dyzelinis variklis išvystantis 300 AG ir įspūdingą 700 Nm sukimo momentą.
Tuo tarpu benzininis 3,0 l V6 S/C variklis yra modifikuota „F-Type“ jėgainės versija. Išlaikydamas visas sportiško variklio charakteristikas, šis „F-PACE“ agregatas gali generuoti 340 AG arba 380 AG. Pastaruoju aprūpintas visureigis iki 100 km/h gali įsibėgėti vos per 5,5 sekundės.
Vairuotojams, kurie nori pilnai valdyti savo sportinį automobilį ir turėti šešių greičių mechaninę pavarų dėžę, siūlomas tik 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis ir galinių ratų pavara (RWD). Visos kitos „F-PACE“ versijos – su keturių ratų pavara ir automatine aštuonių laipsnių pavarų dėže.
Naujos kartos „F-PACE“ – penkių vietų miesto visureigis, kuriame dera sportiškumas ir visureigio praktiškumas. Tiesa, modelis labiau orientuotas į malonumą vairuoti keliu, o ne bekelės iššūkius. Keleiviai, sėdintys „F-PACE“ galinėse sėdynėse, ras apsčiai vietos kojoms, o ilgose kelionėse džiaugsis talpia 650 litrų bagažine, kuri, atlenkus galines sėdines, gali padidėti iki 1740 litrų. Be to, po dvigubu bagažinės dugnu montuotajamas normalaus dydžio atsarginis ratas.
„Jaguar“ siekis išlaikyti autentišką sportinio automobilio DNR atsispindi ne tik rafinuotos prabangos detalėse ar ergonomiškose salono linijose, bet ir aukštuose saugumo standartuose.
Standartinėje visų „F-PACE“ modelių įrangoje įdiegta pažangi eismo ženklų atpažinimo sistema ir išmanusis greičio ribotuvas, pagalbinė eismo juostos plaikymo sistema (LDW) ir autonominis avarinis stabdymas, dinaminė stabilumo kontrolė, sukimo momento kontrolė ir daugelis kitų pagrindinių sistemų, be kurių neįsivaizduojamas saugus automobilis. Kaip papildomą įrangą galima užsisakyti pagalbinę automobilio statymo (park assist), vairuotojo savijautos stebėjimo, adaptyvią pastovaus greičio palaikymo, vairuotojui nematomos zonos stebėjimo sistemas.
Į „Prestige“ modelio standartinę komplektaciją įeina šildomos odinės sėdynės, 18 colių lengvo lydinio ratlankiai, LED dieniniai žibintai ir šviesa bagažinėje.
Modelis „R-Sport“ aprūpintas 19 colių lengvo lydinio ratlankiais, sportinėmis sėdynėmis, priekiniais dvifunkciais ksenono žibintais su dienos šviesos LED žibintais, Gloss Black juodos spalvos stogo išilginėmis sijomis ir tos pačios spalvos šoninių langų apvadais.
„S“ versija yra siūloma tik su dviem iš galingiausių variklių: 3,0 l V6 300 AG turbo dyzeliniu arba 3,0 l V6 380 AG turbokompresoriniu benzininiu. Šis modelis aprūpintas 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais, 350 mm stabdžių diskais su raudonos spalvos stabdžių apkaba, „Adaptive Dynamics“ sistema, „Meridian“ 380 W galios garso sistema su 11 garsiakalbių, o taip pat – galinio vaizdo kamera.
„Jaguar F-PACE First Edition“ – riboto kiekio modelis, sukurtas aistringiems šio ženklo gerbėjams, nebijantiems savo kišenę palengvinti mažiausiai 84 180 eurų. Bus pagaminta tik 2000 šio modelio vienetų. Iš jų 200 skirti Jungtinės Karalystės pirkėjams. „First Edition“ buvo sukurtas kaip duoklė „C-X17“ koncepciniam automobiliui – jis nudažytas ta pačia „Cezis Blue“ spalva.
Šios išskirtinės „F-PACE“ versijos pirkėjas kartu su žinojimu, jog turi labai ypatingą automobilį, standartiniame rinkinyje gaus 20 colių „Venom“ lengvojo lydinio ratlankius, adaptyvią važiuoklę, panoraminį stoglangį, kintamą ir nuo nuotaikos priklausantį interjero apšvietimą, 10 krypčių elektra valdomas priekines sėdynes, „Windsor“ odos apmušalus, „Jet“ zomša aptrauktas salono lubas, „InControl Touch Pro“ navigacijos sistemą su 10,2 colio įstrižainės liečiamuoju ekranu, 12,3 colio itin aukštos skiriamosios gebos virtualiu prietaisų skydeliu.
„First Edition“ širdis gali būti 300 AG 3 litrų darbinio tūrio V6 dyzelinis variklis arba galingiausia 3 litrų darbinio tūrio benzininio variklio versija. Abu variantai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir visais varančiaisiais ratais.
„Jaguar“ parinkta kainodara „F-PACE“ konkuruoja su „Volvo XC60“, „Porsche Macan“ ir „BMW X3“, nors „F-PACE“ yra didesnis ir prabangesnis už bet kurį iš jų.
Lietuvoje "Jaguar F-PACE" išankstinė pardavimo kaina prasideda nuo 44 165 eurų. Bandomieji ir ekspoziciniai automobiliai atvyks tik gegužę, kuomet prasidės oficiali prekyba, tačiau norintieji gali automobilius užsisakyt jau dabar, tad jau antroje vasaros pusėje džiaugtųsi naujuoju pirkiniu.
Naujausi komentarai