„Įranga turi veikti nepriekaištingai ir užtikrinti maksimalią saugą, tad skubos darbo čia negali būti. Visgi stengėmės, kad procesas būtų kuo sklandesnis. Ir mums pavyko“, – pranešime sakė „Oro navigacijos“ Techninės veiklos departamento vadovas Modestas Pikutis.
Dėl sugedusio skrydžių radaro mažų mokomųjų lėktuvų ir karšto oro balionų skrydžiai virš Vilniaus iki spalio 31 dienos buvo apriboti rugsėjo pradžioje. Koks konkrečiai įvyko gedimas, „Oro navigacijos“ atstovai tuomet neįvardijo.
Šalinant įrangos gedimus buvo ribojami mokomieji skrydžiai bei skrydžiai karšto oro balionais Vilniaus skrydžių valdymo zonoje ir Vilniaus aerodromo skrydžių valdymo rajone.
M. Pikutis anksčiau teigė, kad ribojimai komercinei aviacijai įtakos neturėjo, virš sostinės negalėjo skraidyti tik oro balionai bei maži lėktuvai.
„Oro navigacijos“ teigimu, iki 2026 metų ketinama įdiegti naują plačios aprėpties daugiajutiklinė sistemą, kuri užtikrins skrydžių stebėjimą ir sugedus atskiriems komponentams.
Naujausi komentarai