Turizmo kategorijoje antrąja vieta apdovanota miesto turizmo kampanija „G-spot". Apdovanojimai, kuriais siekiama įvertinti geriausius augančios Europos projektus, sulaukė apie tūkstantį įvairių organizacijų paraiškų, 14-oje kategorijų varžėsi 120 nominantų.
„Per pastaruosius metus Vilniui pavyksta vis labiau atkreipti į save dėmesį – tai rodo tiek pelnomi reikšmingi įvertinimai, tiek didėjantis investuotojų dėmesys ir čia savo veiklą vystyti atvykstančios įmonės bei specialistai. Tokių rezultatų pasiekti būtų neįmanoma be kryptingo ir sutelkto įvairių institucijų darbo, taip pat Vilniaus stiprybių - patrauklios aplinkos verslui, ypač technologijų srityje, orientacijos į tarptautinį bendradarbiavimą, specialistų pritraukimą“, – teigia Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.
„Šis įvertinimas mums labai svarbus, nes išskiria Vilnių tarp kitų pažangių Vidurio ir Rytų Europos šalių miestų, padeda dar labiau pritraukti užsienio investuotojų dėmesį. Be to, tai patvirtinimas, kad mūsų veiklos strategija pasiteisina, kad esame pasirinkę teisingą kryptį“, – sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Jos teigimu, strategijos skatinti užsienio investicijas ašis – dėmesys pagrindiniams sektoriams, į kuriuos krypsta investuotojų dėmesys Vilniuje. Tai finansinių technologijų, informacinių technologijų (pavyzdžiui, žaidimų plėtros, kibernetinio saugumo), biotechnologijų, lazerių sektoriai. „Investuotojai įvertina tai, kad Vilnius išsiskiria strateginiu ir sutelktu įvairių institucijų darbu, progresyvia reguliacine aplinka ir aktyvia verslo bendruomene“.
Pasak I. Romanovskienės, vienas iššūkių Vilniui buvo užsienio talentų integracija, tapusi svarbiausiu 2018 metų investicijų pritraukimo strategijos prioritetu. Tam buvo sukurtos tokios priemonės kaip skaitmeninis įrankis „Relocation Guide“ ir reguliarūs seminarai „Welcome to Vilnius“, palengvinantys užsieniečių įsikūrimą Vilniaus sostinėje. Užsienio įmonės įvertina tokią pagalbą pritraukiant kvalifikuotą darbo jėgą. Kaip ir tai, jog „Go Vilnius“ daug dėmesio skiria nuolatiniam bendravimui su investuotojais konsultuojant, vertinant esamą situaciją, padedant spręsti problemas ir aiškinantis, ką galima būtų patobulinti.
Apdovanojimuose Vilnius pastebėtas ir turizmo srityje. Pernykštė Vilniaus reklamos kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ įvertinta antrąja vieta geriausių metų turizmo kampanijų kategorijoje, nusileidusi tik Estijos sukurtai reklaminei kampanijai.
„Vilnius – G-spot of Europe" atkreipė pasaulio žiniasklaidos dėmesį į Lietuvos sostinę ir paskatino kalbėti ne tik apie pačią reklamą, bet ir apie Vilnių kaip kelionių kryptį. Vilnius atsirado solidžiausių Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir kitų šalių leidinių puslapiuose, taip pat milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinčio JAV komiko Johno Oliverio laidoje.
Per visą reklamos kampanijos laikotarpį svetainėje www.vilniusgspot.com apsilankė daugiau kaip 110 tūkst. žmonių iš viso pasaulio, ypač Jungtinės Karalystės, Vokietijos, JAV, o Vilnius „Google" paieškos sistemoje ieškotas per 300 proc. daugiau kartų. Kampanija taip pat sulaukė didelio dėmesio socialiniuose tinkluose. Vienas autoritetingiausių pasaulyje reklamos profesionalų žurnalas „Lurzer's Archive" iškart pasirodžius Vilniaus reklamai ją paskelbė geriausia tos savaitės reklama pasaulyje.
„Emerging Europe" apdovanojimuose taip pat įvertinta agentūra „Investuok Lietuvoje" – jai skirtas geriausios metų nacionalinės investicijų pritraukimo agentūros titulas.
Didžiojoje Britanijoje įsikūrusi „Emerging Europe" yra žinių ir ryšių platforma, skatinanti regiono ir pasaulio bendradarbiavimą. 2013 metais įkurta organizacija kasmet organizuoja apdovanojimus, kurie skirti parodyti geriausias šalių, miestų iniciatyvas, projektus, pasidalinti gerąja praktika tarp 23 Europos šalių. Apdovanojimų laimėtojai paskelbti „Emerging Europe" vadovų susitikimo metu Londone, Europos rekonstrukcijos ir plėtros banke.
„Investuok Lietuvoje" ir „fDi Markets" duomenimis, pernai Vilniaus mieste pritraukta 40 projektų, sukūrusių daugiau nei 3 tūkst. darbo vietų.
Naujausi komentarai