„Vilnius veža“ ambicijos kuklios: norima užimti tik 3 proc. taksi rinkos Pereiti į pagrindinį turinį

„Vilnius veža“ ambicijos kuklios: norima užimti tik 3 proc. taksi rinkos

2012-05-11 09:46
„Vilnius veža“ ambicijos kuklios: norima užimti tik 3 proc. taksi rinkos
„Vilnius veža“ ambicijos kuklios: norima užimti tik 3 proc. taksi rinkos / DMN nuotr.

Įsigijusi pirmuosius 30 automobilių savivaldybės taksi bendrovė „Vilnius veža“ užims 3 proc. sostinės taksi rinkos. Tokius kuklius tikslus bendrovei kol kas kelia jos direktorius Rolandas Statulevičius.

Dienraščiui raštu pateiktuose atsakymuose R.Statulevičius tvirtino, kad pirmieji merijos taksi sostinės gatvėse galėtų pasirodyti jau rudenį.

– Anksčiau skelbta, kad miestas įsigis šimtą suspaustomis gamtinėmis dujomis varomų ekologiškų automobilių – kodėl šios minties buvo atsisakyta? Gal prie jos dar bus grįžta? – „Vilniaus diena“ paklausė vos savaitę savivaldybės taksi bendrovei vadovaujančio R.Statulevičiaus.

– Savivaldybės sudaryta darbo grupė nusprendė, kad automobiliai turi būti varomi dyzelinu – tai ekonomiškai naudingiau, palyginti su kitomis degalų kainomis, o naujų dyzelinių variklių poveikis aplinkai yra mažesnis. Pavyzdžiui, CO2 kietųjų dalelių išmetimas naudojant suspaustas gamtines dujas yra maždaug 128–134 g/km, o dyzelinių variklių – nuo 116 iki 133 g/km.

– Paskelbtoje automobilių nuomos techninėje specifikacijoje nurodoma, kad automobilius įsigis ne viešoji įstaiga, kaip yra dabar, o UAB „Vilnius veža“.

– Tai klaida. Ačiū už pastabą, preliminarios sąlygos ir skirtos tam, kad jos būtų ištaisytos. Įsivėlusią klaidą ištaisysime.

– Nurodoma, kad už perkamus automobilius bus atsiskaitoma pagal nuvažiuoto kilometro kainą. Skelbta, kad būsimos taksi paslaugos tarifas sieks 2,2 lito už kilometrą. Ar taikant tokį tarifą lėšų pakaks ir vairuotojų atlyginimams, ir bendrovės darbuotojams, ir dar nuomai sumokėti?

– Bendra kilometro savikaina, kartu su legaliai mokamais atlyginimais vairuotojams, nesudaro 2 litų už kilometrą. Kadangi įmonė nėra pelno siekianti, visada stengsimės, kad mūsų klientai gautų tinkamą paslaugą.

– Iš kokių lėšų bus dengiama išperkamoji nuoma, jei vis dėlto įstaigos „Vilnius veža“ teikiama paslauga vilniečiai nesusidomėtų?

– Vilniečiams jau dabar reikalinga taksi paslauga saugiais ir tvarkingais automobiliais, atitinkama aptarnavimo kultūra.

– Kas bus daroma pasibaigus išperkamosios nuomos laikotarpiui? Vėl einama tuo pačiu keliu ir vėl nuomojami nauji automobiliai?

– Visuomenei turi būti teikiama visas ekologiškumo ir saugumo normas atitinkanti pervežimo paslauga. Taksi automobiliais turi turėti galimybę naudotis neįgalieji – jiems bus pritaikyti automobiliai, juose bus vietos pasidėti vežimėlį, taip pat bus galima sulaukti pagalbos iš taksi vairuotojo. Tokie automobiliai bus keičiami planuotai.

– Ar yra apskaičiuota, kokią dalį rinkos savivaldybės bendrovė, įsigijusi pirmuosius 30 automobilių, užimtų Vilniuje? Ši rinka – konkurencinga.

– Tai sudarys tik 3 proc. bendro taksi automobilių skaičiaus Vilniuje.

– Kodėl nuspręsta pirkti tik vienatūrius? Gal vėliau bus ir kitų variantų?

– Nuspręsta pirkti vienatūrius dėl jų atitinkamo funkcionalumo, didesnės talpos. Be to, jais laisvai galės naudotis ir žmonės, turintys negalią.

– Jei visas klotųsi sklandžiai, kada pirmieji įstaigos „Vilnius veža“ automobiliai galėtų išriedėti į gatves?

– Rudenį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra