Atsižvelgusi į Konkurencijos tarybos sprendimą, Vilniaus valdžios kontroliuojama taksi įmonė „Vilnius veža“ ateityje ketina atsisakyti šių paslaugų ir teikti tik dispečerių paslaugas. Įmonės vadovo teigimu, savo noru pasitraukę ir atleidžiami vairuotojai toliau teiks taksi paslaugas, susibūrę į asociaciją.
„Tie struktūriniai pertvarkymai yra dėl to, kad, nors ir apskundė teismui, bet esam priversti reaguoti į Konkurencijos tarybos sprendimą, kad „Vilnius veža“ negali teikti taksi paslaugų. Vairuotojai įsteigė asociaciją, o „Vilnius veža“ ir toliau, tikimės, sėkmingai teiks dispečerinės paslaugas“, - BNS sakė „Vilnius veža“ direktorius Benas Baltusis.
Lietuvos darbo birža BNS informavo, kad gruodį gavo pranešimą apie numatomą 30 darbuotojų atleidimą iš bendrovės.
B.Baltusio teigimu, didžioji dalis vairuotojų - apie 70 - savo noru išėjo dirbti į asociaciją „Amer Taxi Association“, kuriai vadovauja Lietuvos laisvės sąjungos (LLS) tarybos narys Tomas Peleckas.
„Sausio antroje pusėje, nepasakysiu tiksliai datos, po Konkurencijos tarybos sprendimo įsigalioja tas terminas, kurį ji (Konkurencijos taryba - BNS) davė dėl to, kad „Vilnius veža“ nebeteiktų taksi paslaugų. Mes nežinome, kaip teismas sureaguos į tą mūsų skundą. Jeigu ten viskas tvarkoj, tai tvarkoj, jei netvarkoj, per vieną dieną paleisti 150 žmonių į gatvę nelabai išeina“, - kalbėjo įmonės vadovas.
Šių metų pradžioje „Vilnius veža“ dirbo apie 150 vairuotojų. Pasak B.Baltusio, šiuo metu įmonės dispečerinėje dirba 11 žmonių, taip pat keli administracijos darbuotojai.
Konkurencijos taryba spalio pabaigoje nutarė, kad Vilniaus valdžios sprendimas įsteigti „Vilnius veža“ bei kiti sprendimai, palengvinę jai sąlygas teikti taksi paslaugas, pažeidė Konkurencijos įstatymą. Sostinės valdžia sprendimą apskundė teismui.
Taryba nustatė, kad 2012-2014 metais „Vilnius veža“ steigimui ir veiklai iš savivaldybės biudžeto buvo skirta mažiausiai 1,6 mln. litų dotacijų. Be to, įmonei sudarytos palankios sąlygos gauti veiklai būtinus dokumentus, išsinuomoti patalpas, naudotis savivaldybės resursais, suteiktos kitos privilegijos.
2012-ųjų vasarį, po policijos, prokuratūros ir mokesčių inspektorių taksi įmonėse atliktų kratų, Vilniaus valdžia įsteigė dispečerinę, kuri pradėjo aptarnauti savarankiškai dirbančius taksi automobilius, o tų pačių metų spalį paslaugas pradėjo teikti ir „Vilnius veža“.
Naujausi komentarai