Pereiti į pagrindinį turinį

„West Express“ apribojo „Air Lituanica“ bilietų pardavimą

2013-11-28 09:17
„West Express“ apribojo „Air Lituanica“ bilietų pardavimą
„West Express“ apribojo „Air Lituanica“ bilietų pardavimą / A.Didžgalvio nuotr.

Turizmo agentūra nerekomenduoja keleiviams planuoti kelionių su „Air Lituanica“ oro linijomis, po to, kai Estijos oro bendrovė „Estonian Air“ nutraukė bendradarbiavimą su „Air Lituanica“.

„Apribojome „Air Lituanica“ bilietų pardavimą, kol nebus aiški jų situacija ir tolesni planai dėl skrydžių“, - patvirtino „West Express“ vadovas Egidijus Vaišvilas.

E.Vaišvilo teigimu, normalu, kad kelionių organizatorius tokiais ruošiasi blogiausiam variantui, kad skrydžiai gali būti nutraukti. Jis neatskleidė informacijos, kiek keleivių ir iki kurios dienos turi „Air Lituanica“ kelionės bilietus, bet patikino ieškantys sprendimų, kad keleiviai su „Air Lituanica“ bilietus būtų įlaipinti į lėktuvus, skrendančius į Amsterdamą.

„Kompensacijos yra vežėjo ir keleivio reikalas, nes bilietas – jų sutartis, bet mes bandome pasiūlyti kitas alternatyvas, kalbamės su vežėjais, kurie perimtų keleivius, kai skrydžiai bus nutraukti po dviejų dienų“, - sakė „West Express“ vadovas.

Jis sakė, kad iš „Air Lituanicos“ nebuvo girdėjusi apie tokius sprendimus ir neturėjo informacijos apie bendrovei iškilusius sunkumus, kol kas jis patvirtino, kad su vadovybe susisiekti nepavyko.

„Tokia naujiena, žinoma, yra reikšminga rinkai, nes bet kokio naujo vežėjo atėjimas į Lietuvą arba jo veiklos apribojimas, skrydžių sumažinimas turi įtakos keleivių planams. Dar didesnė tokių sprendimų reikšmė yra tada, kai jokios informacijos apie galimus planus nebuvo“, - komentavo E.Vaišvilas.

„Air Lituanica“ valdybos pirmininkas Kęstutis Binkauskas sakė, kad dėl Estijos bendrovė „Air Lituanicos“ sąskaita norėjo pagerinti savo rezultatus ir perėmė populiarų maršrutą į Amsterdamą. Be to, K.Binkausko teigimu, būtent estai liko skolingi „Air Lituanica“, o Vilniaus savivaldybės bendrovė su visais partneriais atsiskaito laiku.

„Panikos kelti neverta, nes mes vykdome veiklą, kaip ir vykdėme anksčiau. Estai nutraukė sutartį ir liko mums skolingi 5,7 mln. litų. Tai rodo jų nuogąstavimus, nes mūsų krypties Vilnius–Amsterdamas rezultatai labai geri, investavome daug lėšų ir šis maršrutas išpopuliarėjo“, - komentavo K.Binkauskas.

„Air Lituanicos“ valdybos pirmininko teigimu, estai populiarų skrydį perėmė „grubiuoju būdu“ ir šiandien 06:15 jau skraidino keleivius į Amsterdamą.

„Jie išplatino pranešimą, kad vykdys šį skrydį, bilietai užsakyti per jų sistemą, pinigai liko jiems. Keleiviai nepajus jokių pokyčių, išskyrus, kad stiuardesės bus nebe lietuvės, o estės“, -  vaizdingai kelionės kokybę lygino K.Binkauskas.

Jis patikino, kad „Air Lituanica“ neatmeta galimybės susigrąžinti 75 proc. apkrovos estų perimtą maršrutą, o kitų skrydžių stabdyti neketina.

K.Binkauskas paneigė gandus, kad „Air Lituanica“ neatsiskaitė su Brazilijos bendrove, iš kurios nuomojasi orlaivius. Taip pat jis sakė, kad už visas TVOU paslaugas ir degalus lėktuvams sumoka iš anksto, priešingu atveju, esą TVOU neaptarnautų „Air Lituanica“.

„Tokios spekuliacijos yra nesąmonė. Pirmas lėktuvas atkeliavo tik tada, kai sumokėjome depozitą dviems mėnesiams į priekį“, - skaičiavo „Air Lituanica“ valdybos pirmininkas.

Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) Administravimo departamento direktorius Marius Bružas patvirtino, kad oro uostas bendrovę „Air Lituanica“ lėktuvus aptarnauja. Paklaustas, ar bendrovė atsiskaitė su oro uostu ir neturi skolų, jis sakė palaukti bendros administracijos pozicijos.

„Iš esmės, mes, kaip oro uostas, aptarnaujame juos („Air Lituanica“) atskrendančius, matyt, didesnė reikšmė naujienos, kad „Estonian Air“ nutraukė bendradarbiavimą yra pačioms avialinijoms“, – sakė R.Bružas.

Anksčiau šį mėnesį „Air Lituanica“ komunikacijos vadovas Simonas Bartkus sakė, kad bendrovė dėlioja skrydžių kryptis pavasariui, o akcininkai ieško naujų investuotojų.
K.Binkauskas patvirtino, kad benrovė „Air Lituanica“ papildomais įnašais padidino įstatinį kapitalą nuo 7,75 mln. litų iki 9,9 mln. litų.

„Tai Lietuvos investuotojai, platinimo po vieną akciją. Kapitalas sukauptas iš privačių investicijų“, - sakė K.Binkauskas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų