Didieji prekybos centrai pirkėjus vilioja nuolaidomis Pereiti į pagrindinį turinį

Didieji prekybos centrai pirkėjus vilioja nuolaidomis

2009-10-23 19:20
Didieji prekybos centrai pirkėjus vilioja nuolaidomis
Didieji prekybos centrai pirkėjus vilioja nuolaidomis / Redakcijos archyvo nuotr.

Didieji prekybos centrai neriasi iš kailio siekdami susigrąžinti pirkėjus. Atgaivinti prekybą „Maxima“ tikisi iki penktadalio sumažindama 1 tūkst. pramoninių prekių kainas.

Tęsdama praėjusią savaitę pradėtą būtiniausių maisto produktų kainų mažinimą, bendrovė „Maxima LT“ iki 20 proc. sumažino ir 1000 pramoninių prekių kainas. Taip pat papildomai atpiginta dar 200 įvairių maisto produktų. Skaičiuojama, kad sumažinus būtiniausių maisto produktų bei dalies pramoninių prekių kainas, kiekvieną mėnesį „Maximos“  pirkėjai sutaupys per 3,5 mln. litų.

„Sprendimą investuoti į kainas priėmėme atsižvelgę į mažėjantį vartojimą ir pirkėjams vis aktualesnį taupymą. Siekiame išlikti konkurencingais, o esant dabartinei ekonominei situacijai efektyviai konkuruoti rinkoje galime suteikdami žmonėms galimybę būtiniausias prekes įsigyti pigiau“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Gintaras Jasinskas. Pasak jo, bendrovei priėmus sprendimą atpiginti būtiniausius maisto produktus, kiekvieną mėnesį pirkėjai sutaupys 2,8 mln. litų, atpiginus dalį pramoninių prekių – dar daugiau nei 700 tūkst. litų kas mėnesį.

Šią savaitę didžioji atpigusių prekių dalis – dažnai buityje naudojamos pramoninės prekės. Atpigintos skalbimo, valymo, indų plovimo priemonės, šampūnai ir kondicionieriai, dušo želė, veido odos priežiūros bei intymios higienos priemonės, plaukų dažai, tualetinis popierius.

Šviežia atvėsinta žuvis „Maxima“ parduotuvėse dabar kainuoja iki 25 proc. mažiau, sveriamos salotos iki 20 proc., „Nestle“ sausi pusryčiai iki 22 proc., raudonas ir baltas vynas iki 30 proc. mažiau.

Visos daugiau nei 10 proc. atpigusios prekės nuo šiol ženklinamos specialiu ženklu ATPIGO.

Pasak G.Jasinsko, dabar sumažinęs 2200 prekių kainas prekybos tinklas ir toliau sieks pirkėjams sunkmečiu pasiūlyti kokybiškus gaminius, mažas kainas ir taupymo galimybę.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra