Pereiti į pagrindinį turinį

Patogiausia – „Lietuvos draudimo“ svetainė

2010-03-12 19:16
Patogiausia – „Lietuvos draudimo“ svetainė
Patogiausia – „Lietuvos draudimo“ svetainė / Redakcijos archyvo

Iš visų draudimo bendrovių patogiausią naudoti interneto svetainę turi „Lietuvos draudimas“, o su daugiausia kliūčių vartotojai susiduria „PZU Lietuva“ svetainėje.

Tai atskleidė interneto paslaugų bendrovės „Coralmap“ ne gyvybės draudimo bendrovių svetainių tyrimas. Draudikų klientus dažniausiai nuvilia bendrovių nenoras atskleisti, kaip bus naudojami ir saugojami jų asmeniniai duomenys ir nesugebėjimas svetainėje tinkamai pateikti svarbią informaciją.

Pirmą kartą atliktas nepriklausomas svetainių naudojimo patogumo (angl. usability) tyrimas atskleidžia, kaip lengvai lankytojai draudimo įmonių internetinėse svetainėse gali atlikti populiariausias užduotis. Svetainės buvo vertinamos pagal 25 kriterijus, kurie atspindi paslaugų įvairovę, navigacijos paprastumą, turinio pateikimą ir sąveikos su lankytojais kokybę. Maksimalus įvertinimo balų skaičius, kurį galėjo gauti svetainės, buvo 50.

„Lietuvos draudimo“ svetainė, surinkusi 15 balų, lankytojų ir ekspertų buvo įvertinta palankiausiai. Respondentai nurodė, kad svetainė išsiskyrė aiškia tekstų kalba ir sumaniai įgyvendintomis interaktyviomis paslaugomis. Bendrovių „Seesam“, „Ergo“ ir „BTA draudimas“ svetainės taip pat sulaukė nemažai teigiamų vertinimų, tačiau kartu lankytojai nurodė, kad rasti svarbią informaciją šiose svetainėse ne visada yra lengva. „IF draudimas“ sulaukė priekaištų dėl seniai atnaujintos elektroninės komercijos svetainės, o „Gjensidige“ ir „Industrijos garantas“ – dėl siauro paslaugų pasirinkimo. „PZU Lietuva“ svetainėje, respondentų nuomone, pernelyg apsunkintas draudimo pirkimas internetu ir netinkamai pateikiama svarbi informacija.

Tyrimą atlikęs ekspertas Artūras Dudoitis sakė, kad vartotojų ir ekspertų vertinimai turėtų padėti draudimo bendrovėms sėkmingiau patenkinti savo klientų poreikius ir didinti savo pardavimus naujais kanalais, „Tyrimas parodė, kad nusipirkti draudimą internetu ERGO svetainėje užtrunka vos 4 minutes, o „PZU Lietuva“ klientai tam sugaišta triskart daugiau  – 12 minučių. Akivaizdu, kad pirmoji bendrovė sulauks daugiau ir dažniau internetu draudimą perkančių klientų“, – teigia ekspertas.

„Coralmap“ vizitinė kortelė
„Coralmap“ teikia interneto rinkodaros paslaugas. Bendrovė specializuojasi „Google AdWords“ reklamos kampanijų kūrime ir valdyme, siūlo lankytojams srauto analizės paslaugas, atlieka svetainių naudojimo patogumo studijas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų